vlekjes op buik

hoi dames

wie weet misschien wat dit kan zijn?mijn dochetertje heeft allemaal kleine vlekjes bultjes licht roze op haar buikje,het voelt wat droog en het ziet er uit als koortsuitslag of zo ,maar ze heeft geen koorts gehad .zou dit misschien gewoon warmte bultjes kunnen zijn of ergens uitslag van.ze heeft er weinig tot geen last van alleen met douchen doet het wat vervelen.wie weet dit ? ze is verder niet ziek en is nog heel vrolijk en eet en drinkt goed gr wendy

hoi,

zoals je het omschrijft klinkt het als warmte uitslag, maar kan ook dat de huid gewoon een beetje droog is, je zou eens kunnen proberen het elke dag na het badje in te smeren met een bodylotion. en als het niet snel verdwijnt zou ik gewoon eens langs de huisarts gaan, al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen.
succes
groetjes bianca

quote: Martine1404 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 21:22:14'));

misschien 4de, 5de of 6de ziekte,
die geven niet een ernsteig ziektebeeld maar wel vlekjes.
groetjes Martine

hoi

denk niet dat ze dit heeft hoor,maar als ze dit wel heeft gaat dit vanzelf weg?het word wel iets minder al volgens mij en anders ga ik dinsdag even naar de ha.ze heeft er geen last van volgens mij.zijn ook geen rode vlekjes echt een soort kleine pukkeltjes.gr wendy

Heb je al gedacht aan eventuele waterpokken?
Meestal begint het met wat verkoudheid, lamlendigheid. Daarna kan je kleine rode "pukkeltjes" zien. Meestal op romp en gezicht. Op een gegeven moment vormen zich blaasjes en daarna drogen ze in. Google maar eens op waterpokken. Misschien kan dit uitsluitsel geven.
Veel sterkte!

Terug
Bovenaan