Vlekjes

A

Anoniem

Guest
Misschien dat iemand weet wat mijn dochtertje heeft. Ze heeft vlekjes in haar gezicht en het lijken net muggenbulten, maar ze heeft er verder geen last van of jeuk aan. Zo zijn ze weg en zo zitten ze er weer. Soms zijn ze echt heel erg rood en het andere moment zie je er bijna niets van.

Kan iemand mij vertellen wat dit precies is??

Hoi,

Wat vervelend zeg. Maar heeft ze toevallig pas geleden prikjes gehad? Jamie had dit ook en het waren af en toe ook hele grote vlekken en dan waren ze weer weg en zaten ze ergens anders. het is bij hem zijn hele lichaam over gegaan en met 2 dagen was hij er vanaf. Ik ben er toen mee naar de dokter geweest en die zei dat het door de prikjes kwam van 11 maanden.

Sterkte ermee.

Gr. Natasja mv Jamie

Ja, niet afgelopen donderdag, maar die donderdag daarvoor heeft ze de prik van 14 maanden gehad, bpmr. Ze zeiden wel dat ze er op kon reageren, maar dat zou dan binnen een week zijn. Het is nu al bijna twee weken geleden en ze heeft die vlekjes sinds twee dagen ofzo.

Misschien dat ik nog maar even af moet wachten en anders ga ik wel even naar de dokter toe.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Jes

in het groeiboekje van het cb staat

vijf tot twaalf dagen na de bmr-prik kan je kind gedurende
enkele dagen wat hangerig zijn en last hebben van lichte uitslag
en koorts

dus het zou heel goed nog van de prikjes kunnen komen

greotjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan