Vlekken van waterpokken

Even een vraagje aangezien er hier veel kindjes al waterpokken hebben gehad.

Myrthe heeft niet gekrabt met waterpokken en ook zijn vele uitgedroogd ipv kapot gegaan.
Toch heeft ze nog steeds lichtroze vlekjes die in de zon en na badderen donkerder worden. Ik dacht zelfs dat ze zonneallergie had (net als ik) maar de volgende morgen waren de vlekjes weer heel licht.
Dus mijn vraag, iemand idee? Het is toch ruim maand geleden dat ze die pokkendingen (hihi) had.

Liefs Irene

Jamie heeft heel erg de waterpokken gehad met bacteriele infectie, abces (in ziekenhuis opengemaakt. Hij was toen 14 maanden. Hij is nu ruim 2 en nog zie je op een aantal plekken een soort littekens waar de blaasjes hebben gezeten helaas. Het is gelukkig wel licht geworden. Ik hoop voor je dat het bij Myrthe nog weggaat.

Emma heeft ook nog littekens van de waterpokken, ook niet gekrabt, maar er zaten flinke korsten op. Bij Renske is er niets meer van te zien. Ze hadden vorig jaar waterpokken.

volgens mij moet dat gewoon vanzelf wegtrekken.. maar heb er geen verstand van hihi, daniel heeft nog geen waterpokken gehad.\

Zelf heb ik nog wel steeds een paar lichte vlekjes op mn rug en mn arm, die blijven licht,
volgens mn moeder ook van de waterpokken.

Zijn het er erg veel dan?

Liefs marina

Ja het zijn er veel. En omdat het net vlekjes lijken, doet het me niet aan littekens denken, maar ja ik heb er nooit wat aan over gehouden, ik weet het ook niet.

Het is in ieder geval zoveel, dat ik dacht dat het zonne-allergie was haha.
Nou hopelijk trekt het dan nog beetje bij, want zo na dagje in zon is het geen gezicht haha.

Bedankt allemaal.

Liefs

Terug
Bovenaan