vlekken

Hallo allemaal,

Mijn zoontje heeft regelmatig volle spuitluiers en daardoor lekkage.Heeft iemand een tip hoe ik deze poepvlekken goed uit zijn kleertjes krijg?
Alvast bedankt
 
Haai Anita,

ik weet er al-les van (gelukkig heeft ze ze nu niet meer, want ze krijgt nu veel bijvoeding en dus ook wat gewonere drolletjes) en eigenlijk kreeg ik alles eruit, door het DIRECT in de wasmachine te gooien (op mijn machine kan ik mini-was aanklikken, van ong. een half uur op 40 graden). Als je langer wacht dan gaat het er moeilijker uit, dan moet het echt op 60 graden.
Dus heel simpel, maar hier werkte het heel goed, alles gaat eruit op deze manier!
Groetjes,
Karin.
 
Bij mij werkt het heel goed als ik direct de kleertjes onder de hete kraan uitwas en daarna gooi ik het gewoon in de wasmachine op 40 graden, als ik dan een volle trommel heb ten minste, want soms gaat daar dan nog wel een dag overheen. Maar dan gaat het er altijd uit. In ieder geval meteen uitspoelen dus, dan is de ergste viezigheid en 'kleurstof' er uit.
 
Inderdaad goed uitspoelen.
Ik doe er daarna een flinke scheut shout vlekkendepper overheen en laat dat een half uurtje intrekken. En dan gewoon in de wasmachine op 40 graden. Bij mij is alles er dan uit!
 
Ik spoel het er ook zoveel mogelijk af en dan laat ik het even weken met biotex vloeibaar en daarna dat kan na een dag zijn gaat het gewoon in de wasmachine en is het meestal weer keurig schoon.
 
Terug
Bovenaan