vlekken

ik geef mijn dochter de bekende olvarit potjes en het komt nog wel eens voor dat het ondanks het slabbetje op haar kleding komt. ik heb echt van alles geprobeerd maar die vlekken (oranje) gaan er echt niet uit. slabbetjes zijn echt ranzig aan het worden maar daar koop ik wel nieuwe voor. welk vlekkenmiddel werkt wel? en hoe heet wassen jullie?
graag tips
groetjes Anna
 
Ik was de slabbetjes op 95 graden en soms gooi ik ze in de gloor anders krijg je ze bijna niet schoon, voordat ik ze in de was doe spuit ik er ook een vlekkenmiddel op. Succes
 
Ik was de slabbers en spuugdoeken hydrofielluiers enz.. Altijd op 60 of 90 graden met een voorwas en daarbij Sil vlekkenzout of biotex voorwasmiddel! Tot nog toe de meest gore wortelvlekken stoofpotjes enz eruit gekregen!

Succes
 
Ik leg de vuile slabbetjes wel eens een paar uur een oplossing met Vanish, en na een wasbeurt is het er meestal wel uit. Wat je ook kunt doen is van die plastic slabbetjes van bijv. Prenatal gebruiken, doe ik nu ook vaker.

Succes ermee!

Groetjes Nadia
 
Ik maak me daar niet druk over. Hadden het maar geen slabbetjes moeten worden. Ik leef mijn poetswoede liever uit op belangrijker zaken dan slabbetjes. Ja, het is wel een vies gezicht, maar zelf weet je toch wel dat het slabbetje gewassen is.
 
Helemaal mee eens Laura, waarom zou je al die moeite doen voor een slab waar direct weer nieuwe vlekken op komen. Het zijn schone vlekken zeg maar. Maar wat die kleertjes betreft. Ik doe mijn mannetje tegenwoordig een gewone stoffen slab om en daar overheen een hard plastic slab. De kans dat er dan nog wat op zijn kleren komt is een stuk kleiner. En als het toch gebeurd zou je vanisch kunnen proberen om de vlekken eruit te halen.
 
Laten weken in een sopje van soda, lekker goedkoop,en erge vlekken haal ik weg met ossegalzeep en aangezien mijn dochter eten zooooo leuk vind gebruiken wij nu hydrofielluiers om haar in te pakken,en als het nog gekker word gaat ze in een badlaken,of in dr blootje!! ;)
 
Terug
Bovenaan