vlekken

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik heb een vraagje over vlekken in kledingstukken.
Luuk spuugt wel vaker,hij krijgt nu al meer vaste voeding dus wordt het spugen gelukkig al minder.
Maar af en toe zitten er toch wel oranje of rode vlekken op zijn truitje of broekje, en ook op zijn slabs,aangezien hij de rode varianten in de Olvarit potjes het lekkerste vindt!
Ik krijg het heel moeilijk uit zijn kleertjes..heb echt al heel veel geprobeerd,Vanish..Shout..Ossengal..het gaat er echt niet uit,heel jammer vooral voor de wat duurdere kleertjes.
Hebben jullie ervaring met andere producten,of misschien tips?
Ik was het meestal op 40 graden en ook wel eens op 60 graden.

Bedankt alvast,groetjes Swinnie

hoi hoi

ik gebruik ook vaak   sunlight zeep

en wat ook wel ens helpt in een badje met afwasmiidel leggen na het eten

succes

groetjes moekje

(tja of plastic slabbers)

Helaas, ben niet zon huishoudelijke held, dus kan je weinig vertellen over hoe de vlekken eruit gaan...

Maar ik heb bij de prenatal plastic soort schortjes gehaald. En dat werkt prima. Heb tot nu toe eigenlijk geen vlekken in kleding.

Hoi, ik heb het nog niet met de slabbers en witte shirtjes uitgeprobeerd, maar doe het wel altijd met de gordijnen, in een emmer met water en dan zo'n kunstgebit-reinigings-tablet, kan even niet op de naam komen! Als je het dan een uurtje laat intrekken en dan in de wasmachine gewoon het normale wasprogramma moet het schoon worden.

Een trucje onthouden van de dames van Hoe schoon is jouw huis?!
Het is het proberen waard.....kan trouwens alleen met witte spullen!! Verder zou ik het ook niet weten....mijn zoontje morst gelukkig niet zoveel!!

Ik heb plastic slabben van ikea echt geweldige dingen!
Wat hier meestal helpt is op de vlek pure afwaszeep smeren en een uurtje laten intrekken en meestal is de vlek dan weg!

www.2007mamaforum.nl

Ik smeer vlekken die niet wegwillen meestal in met dreft afwasmiddel (groen variant,citroen bijt uit), gooi het kledingstuk gewoon in de wasmand en laat het daar liggen totdat het gewassen wordt.
Meestal is de vlek nadien verdwenen.

liefs Saskia

Terug
Bovenaan