vliegen ahhhhhhhh

A

Anoniem

Guest
ja ik heb geboekt..... en ik vind het zo eng!
Ik ben zo bang om te vliegen, maar ja je komt anders gewoon nergens, dus wil wel, maar durf gewoon niet.
Maar we hebben nu geboekt, geen weg terug. Eind september naar Mennorca.
Dus nog tips! Ook om wat je allemaal mee moet nemen met zo'n kleine?
groetjes een bange poeperd!

Hier nog iemand die voor geen goud gaat vliegen. Maar twee jaar geleden dus wel naar Brazilie geweest. Mijn tip: naar de dokter om kalmeringstabletjes te halen voor tijdens de vlucht. Die helpen in ieder geval zo goed dat je het wel vol gaat houden. Sterkte!! En daarna natuurlijk veel plezier.

groetjes Linda

Hoi bange poeperd   grapje hoor,

Tara (06-05-2007) heeft afgelopen juni voor het eerst gevlogen. Ik ben zelf niet echt bang voor vliegen, maar wel met de kleine erbij, haha. Gelukkig verliep de reis in de lucht goed.

We hadden voor Tara extra luiers meegenomen, potjes fruit, koekjes, extra setje kleren (had ik echt nodig, want 1 uurtje nat het opstijgen bleek ze haarzelf ondergepoept te hebben ), boekjes en speelgoed. En haar speentje!

Suc-6 met het vliegen en op vakantie! Laat je nog weten hoe het gegaan was?

Groetjes,
Shivana

Ik kan je helaas geen tips geven want ik ben net zo'n bangschijterd al jij .. 5 jaar geleden heb ik voor het laatst gevlogen (op vorig jaar na, toen ben ik voor een concert wat ik echt wilde zien naar Londen gevlogen, maar ook bang geweest hoh, niet normaal..), en ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind haha..
Maar volgend jaar willen we toch ook weer naar het buitenlang (ook naar Menorco trouwens), dus moet ik er ook aan geloven..Brrr.
Heel veel succes meis, maar ik weet zeker dat het goed komt (hoor mij eens stoer praten hahaha..)!!
Laat je weten hoe het was in Menorca? Daar ben ik reuze benieuwd naar..

Terug
Bovenaan