vliegen, kinderwagen mee?

Hey!

Regelmatig gelezen dat er hier mama's zijn die al hebben gevlogen met hun kleintje... en ik vroeg me af hoe gaat dat met de kinderwagen? Wil m graag meenemen met kinderwagenbak..maar dat is nogal een gevaarte...kan je die wel afgeven bij de gate of moet je die meteen inchecken? EN gaan ze er een beetje voorzichtig mee om?

Groetjes Annemiek

Hoi Mieke,

ik heb gevlogen met kinderwagen, en de kinderwagen hoefde ik niet in te checken maar mocht mee onderin het vliegtuig.... pas als je bij het vliegtuig bent. Ik moet je zeggen dat ze niet heel voorzichtig zijn. Heb je niet een beschermhoes voor je kinderwagen, dat scheelt toch wel.

groet Nanda

Hoi,
Wij hebben hem ook meegenomen, je mag of de maxi of de kinderwagen meenemen tot bij het inchecken als ik het me goed herinder, het gaat er als laatste in en komt als 1e op de kofferband!
Ze zijn idd niet super voorzichtig, maar die dingen zijn wel bestand tegen een stootje!
Waar ga je naartoe??
Wat ik trouwens super fijn vond in het vliegtuig is de draagzak meenemen, hoef je de kleine niet vast te houden als ie slaapt!!
Veel plezier

Wij zijn net terug. Wij hebben de wagen in een soort zak gedaan daar gekocht! Je moet hem inleveren bij speciale bagage!! De maxi cosi hebben we ook meegenomen en die laat je achter net voordat je het vliegtuig ingaat! Het was bij ons niet zo dat wij als eerste de wagen hadden en de maxi cosi. Sterker nog het kwam bijna als laatste! En nee echt voorzichtig zijn ze niet met je spullen. Zou er dus zeker iets van een hoes omheen doen!

Succes!!

Groetjes Tamara

ik zat ook met een vraag wat het vliegen betreft.
kan je de maxicosi gewoon laten inchecken met de gewone bagage?
ik heb namelijk ook een buggy die ik tot op het laatste moment wil gaan gebruiken.

ik wil ook voor in het vliegtuig een draagzak gaan gebruiken. hoop dat dit werkt.

ben zowiezo erg benieuwd hoe het zal gaan aangezien hij vaak niet langer dan een half uur stil blijft zitten zonder onrustig te worden op je schoot.
ik hoof dan wel niet zo lang te vliegen( engeland) maar ben toch benieuwd hoe dit zal gaan.
dus als jullie nog tips hebben om je kleine in het vliegtuig te vermaken dan zijn alle tips welkom.

groetjes angelique

Hopelijk weet iemand meer over,ik zoek ook tips om naar parijs te gaan jjajajajaj met twee ouders die nooit zijn geweest in Europa en een baby in een druk stad .en willen alles zien ajajajajja
succes in Engeland

hoi ik had de maxi cosi meegnomen op d ebuggy., hij paste er precies in/op en heb bij het vliegtuig beide achtergelaten, had ook een draagdoek mee want kreeg de kinderwagen en maxi cosi ook niet gelijk scheelt toch een hoop sjouwen.

maar je kunt ook de maxi cosi al inlaten checken hoor dat is geen probleem

en qua vermaak ja antonio viel door d eborst in slaap en hierdoor konden we tijd overbruggen maar zou als ik jou was een boekje wat speelgoed meenemen en vooral niet stressen je houdt het beweegelijke toch niet tegen en juist als je het probeert gaan ze huilen en stressen, veel plezier

Terug
Bovenaan