vliegen mag dat??

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen dames,

Heb geen idee of ik al zwanger ben maar het is de bedoeling om 12 maart naar Griekenland te gaan voor een weekje. Nu las ik gister ergens dat het niet goed is om te vliegen vooral in het begin van je zwangerschap, dus 1e trimester. Door verschil in luchtdruk en geen schone lucht kan er een miskraam ontstaan! Ik ben hier best van geschrokken!

Weet iemand hier het fijne van?
thanks, en groetjes!

Hoi pepernootje,

Ik heb er zelf nog nooit van gehoord dat je niet mag vliegen in het 1e semester.

In principe mag je tot de 34e week nog vliegen, mag als ik jou was zou ik voor de zekerheid even met de verloskundige bellen.

Groetjes,

Ivanka

hoi hoi
voor zover ik weet mag je gewoon vliegen hoor meid!
alleen in de laatste 2 maanden is t niet verstandig want dan is t niet meer goed voor je zwangerschap maar in t begin lijkt me dat t wel mag..
vraag t anders toch maar ff na maar t mag wel gewoon hoor kan nog niks met je kindje gebeuren als je gaat vliegen..
succes groetjes bianca

oei ik zou dat toch maar navragen voor alle zekerheid, ik heb ook ergens iets gehoord van  dat je onder de zwangerschap niet mag vliegen..

Greetz Jenny

halo je mag gewoon vliegen hoor mogt ik ook aleen naar de 7 maanden mag dat nie meer jolanda

mn tante is stewardes en heeft 2 dochtertjes.zij heeft beide keren tot de 7e maand gevlogen.ze maakt wekelijk verre vluchten dus dan zal t best geen kwaad kunnen.als je dan nog niet zwanger bent word je het geheid daar!er zijn hier meerdere meiden op vakantie zwanger geraakt.wat jammer dat wij niks gepland hebbenmaja,we zijn net geweest,met oud en nieuw..

Terug
Bovenaan