Vliegen met 31 weken

Ik ben nu met verlof aangezien zij mij contract niet hebben verlengd heb er nog aardig wat stress van dus wil er even tussen uit
Ik wil graag maandag even 5 dagen naar schoonouders in Spanje
Aankomende donderdag ben ik 31 weken.

Is het nog verstandig om nu nog even een midweekje naar spanje te gaan?
Wat raden julie aan
 
Ja hoor. Ik ben met 30 weken tijdens de eerste zwangerschap naar Cyprus geweest. Hier heel comfortabel in het vliegtuig maar ik vond het een heerlijke vakantie!
 
Ja hoor heb ik ook gedaan. Gevolgen naar Griekenland en een week eilandhoppen per zeilboot. Hele dagen zeilen en 's nachts sliepen we ook op de zeilboot. Ik vond het een heerlijk avontuur met m'n dikke buik en kijk er zo blij op terug, mn laatste vakantie zonder kinderen! Als je je goed voelt, doen!!!
 
Vanmorgen ziekenhuis gebeld omdat ik daar loop ivm kleine baby vk daar zii dat als morgen echo goed is dat geen probleem is
Net belde ze toch terug en had ze overlegd met gynaecoloog en die raad het af omdat als er wat gebeurd of de baby minder voel ik dan niet in Nederland ben en het in Spanje toch lastiger is
Lastig alemaal
 
Ik zou wel lekker gaan! Ik ben met 30 weken wezen vliegen (en terug 32 weken). En met 36 weken hebben we nog gewandeld in de bergen in Zwitserland (toen wel met de auto en maxicosi mee voor de zekerheid). Ik zou even uitzoeken waar het dichtstbijzijnde ziekenhuis is en je verzekering in ieder geval dubbel checken dat ie ook internationaal goed dekt.
Verder nog een dingetje.. laat je niet te bang maken door het ziekenhuis.... Ik had ook een kleine baby (zei men) en allemaal drama en stress (kreeg ik er vooral van). Bleek na z'n geboorte enorm mee te vallen. Ja, het was geen reus, maar gewoon een poppig klein baby'tje. Ze gaven later ook aan dat ze de grootte van een kindje heel slecht kunnen inschatten vanaf de buitenkant.
Ik voelde daarnaast ons zoontje ook niet super goed bewegen, wat bij mij bleek te komen doordat ie met zijn beentjes richting mijn rug lag en in stuit. Dus hij schopte vrijwel nooit tegen mijn buik en daar voel je het het beste.
Bottomline.. laat je niet (te) bang maken. Als jij het ziet zitten en denkt dat het je ontspant zou ik zéker gaan. En je geeft aan naar je schoonouders te gaan: als zij daar wonen hebben ze vast zicht op medische voorzieningen daar.
 
Jaa morgen ook weer eeen echo chekken ze weer de doorbloedingen en weer een meting
Ze ligt ook nog in stuit

Schoonouders zeggen wel stel dat daar naar ziekenhuis moet geen bezoek mag of iemand mee kan dit ivm corona dus dan zal ik daar aleen naar ziekenhuis moeten en ik kan geen Engels of iets

Ene kant denk ik wat moet er gebeuren in die 5 dagen tot nu toe verloopt alles verder prima
 
Terug
Bovenaan