vliegen met 7 weken???

A

Anoniem

Guest
Weet iemand of het schadelijk is om in een vroeg stadium al te vliegen? Het is maar een korte vlucht van 1,5 uur, maar heb ergens gelezen dat het kans op miskramen kan verhogen. Klopt dit?

Volgens mij niets aan het handje hoor. Ze raden vliegen later in de zwangerschap af. Maar dat is volgens mij alleen maar om geen noodstop te hoeven maken als de baby komt!

Idd net wat Sjaan zegt ;)
Geen probleem om te vliegen hoor! 7 weken is er nog niets aan de hand!
Ga zelf nog vliegen met 29 weken, kan gewoon!

Na 34 weken doen ze moeilijk, ivm mogelijke bevalling idd!

Ik ben met 7 weken naar Mallorca gevlogen zonder problemen

Van die 34 weken weet ik inderdaad, maar toen ik las dat het in een vroeg stadium de kans op een miskraam kan vergroten schrok ik wel ff!

Ik heb het indd ook gelezen Steph dat je beter niet kan vliegen in de eerste 3 maanden omdat het d ekans op een miskraam verhoogt.

Hi,

Volgens mij mag het gewoon. net wat hierboven gezegd wordt: later in de zwangerschap willen ze dat niet meer omdat ze dan bang zijn dat je in het vliegtuig moet gaan bevallen! Nu is er niks aan de hand.

Gr. Tamara.

Hoi hoi

Toen ik 7 weken zwanger was, naar Kreta gevlogen niets aan de hand, tip... neem een flesje cola mee, helpt tegen de misselijkheid, mocht je die hebben in het vliegtuig en dan heb je meteen iets om te drinken tijdens het landen

Terug
Bovenaan