<p dir="ltr">Hoi,</p><p dir="ltr">Wij gaan vrijdag een weekend naar Engeland met onze kleine meid van 8 maanden. We gaan daar naar een soort Landal park met vrienden die daar wonen.</p><p dir="ltr">We mogen 10 kg ruimbagage en 12 kg handbagage meenemen voor haar.<br />Nu vroeg ik mij af mag je naast bijv een klein koffertje voor haar ook de luiertas meenemen?? <br />Ik heb het klm gevraagd via Facebook maar krijg alleen maar een geknipt en geplakt antwoord van wat ook op de website te vinden is. En daar haal ik het niet zo goed uit... Dat is dit:</p><div align="left"><p dir="ltr">Voor kinderen jonger dan 2 jaar die op uw schoot meereizen, mag u het volgende meenemen:</p></div><p dir="ltr">1 stuk handbagage met artikelen voor babyverzorging van maximaal 12 kg (26 lbs) en met de maximale afmetingen van 55 x 35 x 25 cm (22 x 14 x 10 inch).</p><p dir="ltr"><br />Wij mogen 12 kg handbagage + een accessoire mee. Maar zou mijn man dan bijv. Als accessoire de luiertas meemogen?</p><p dir="ltr">We nemen de maxicosi mee, hoe kun je die het beste verpakken?? We hebben hem natuurlijk wel nog nodig in de auto naar het vliegveld. Dus thuis inpakken lukt niet, ik dacht misschien een grote weekendtas?</p>