vliegen met baby van 3 maanden

Hoi mama's,

wij gaan begin juni op vakantie naar Turkije. Mijn zoontje is  dan nog net 3 maanden oud. ik wil graag zijn maxi-cosi meenemen maar hoe moet dat in het vliegtuig?? moet ik hem 3 uur lang op mijn schoot vasthouden? en tijdens het vakantie wilde ik hem dragen ineen draagzak of heeft iemand een beter idee??

Groetjes

Betul en Rami
 
Hallo,

Toen mijn dochter 6 maanden was zijn wij naar Spanje gevlogen. Als er ruimte genoeg is mag je de maxi cosi op de stoel zetten zodat zij de hele vlucht erin kan zitten! Dus ik zou hem zeker meenemen de gate in! Als er niet genoeg ruimte is krijg je een riem die om jou riem moet en dan moet je dus zolang met je kindje op schoot zitten... Dat is wel minder.

Ik weet niet of je borst voeding of flesvoeding geeft? Maar ik raad je aan dat wanneer je gaat stijgen en landen een flesje aan je kleine te geven zodat de druk op de oortjes minder erg is. Bij mijn dochter werkte dat in ieder geval perfect!!!

Succes, groetjes Saskia
 
Ohhhh ja en ik had op vakantie gewoon de kinderwagen mee hoor! Je mag die ook gewoon meenemen in het vliegtuig, hoort bij de baby en daar zitten dus geen extra kosten aan verbonden. En het is toch wel prettiger om met een kinderwagen daar in de warmte lopen ipv met zo'n buikdrager waar je het alleen maar heter van krijgt!

Succes
 
Terug
Bovenaan