Vliegen met een dreumes

<p>wie heeft tips om de vlucht in een vliegtuig zo soepel mogelijk te laten verlopen?</p><p>we gaan binnenkort naar Spanje met lucia (17maanden). Ik zie best wel op tegen de vlucht.</p><p>wat kun je doen zodat ze niet te veel last heeft van het stijgen en dalen? En hoe hou je je kind ‘bezig’ tijdens de vlucht?</p><p> </p><p>groetjes bianca</p>
 
Wij zijn met ons dochtertje vanaf 11 mnd gaan vliegen..als voorbereiding zijn we soms naar het vliegveld gereden km vliegtuigen te kijken. Tijdens het stijgen lekker wat drinken gegeven.. en wij nemen elke keer een paar kleine kadootjes mee die mag ze dan uitpakken in het vliegtuig en die hebben dan iets met de vakantie te maken. Ook een tablet kan helpen! Leuk spelletje erop of filmpje en wij hebben de 1e keer haar op schoot gehad maar bij de 2e keer zij was toen 20 mnd een extra stoel geboekt. Dit hadden we er graag voor over zodat zij haar eigen plekje had en wij ook niemand "stoorden"..zo hadden we 3 stoelen langs elkaar..
Ik heb het vliegen iedere keer nog gezellig gevonden nu is ze inmiddels 4..onze vluchten waren tussen de 3.5 en 5uur ?
 
Wat bij ons werkte(en nog steeds) is films op de tablet zetten met games en aan het kind geven, anders gaat het kind(vooral meisjes zie ik in mijn vriendenkring) je en de andere passagiers terroriseren met gillen, huilen en niet rustig zitten, trust me!
 
Wij hebben haar op schoot tijdens de vlucht, aangezien papa een beetje vliegangst heeft zou ik haar de hele vlucht op schoot hebben.
we hebben idd al woesel en pip filmpjes op de iPad gezet. Maar ja ik wil haar ook niet de hele vlucht alleen maar filmpjes laten kijken. En ze houd dat ook niet vol ze is nogal snel afgeleid.
hooelijk is ze zo onder de indruk van alles dat ze het heel erg leuk gaat vinden.
 
Terug
Bovenaan