Vliegen zonder baby en met gekolfde melk

<p>Van 5-8 juni vlieg ik met Ryanair van Eindhoven naar Malta v.v. om mijn zus' pasgeboren dochtertje te bewonderen.</p><p>Om verschillende redenen ga ik zonder onze kindjes. </p><p>De jongste (4 maanden) krijgt volledig borstvoeding. Nu heb ik een voorraadje in de diepvries, maar zou ik de gekolfde melk graag van Malta terug mee naar Nederland nemen. Zonde om weg te gooien en jammer als ik daarna meteen door m'n lang gespaarde voorraadje heen ben.</p><p>Iemand ervaring met vliegen zonder baby en meenemen van je melk? Ik heb naar Ryanair gebeld en zij zeggen dat je 5 liter gekolfde melk mee mag nemen, in de cabine. Toen ik vroeg wat ik hier aan bewijs oid voor nodig had, zeiden ze dat het gewoon zo kan. Ik heb hier mijn twijfels over, ook gezien andere verhalen op het internet.</p><p>Iemand recente ervaringen? Hoe heb je dit aangepakt?</p><p>Bedankt!! </p>
 
Als hun zeggen dat het zo kan, zou ik vragen of ze je dat per mail even willen toesturen. Dan heb je iig een bewijs dat ze het echt gezegd hebben. 
 
Hoi _1989,

Geen idee of je dit nog leest of iemand anders :) maar hoe is het afgelopen? Ik vlieg binnenkort met KLM en zit met precies dezelfde uitdaging. Kan ik afgekolfde melk gekoeld mee terugnemen met koelelementen? 
Hoe ging het met Ryanair destijds?
 
 
Terug
Bovenaan