Vliegen

Hoi, volgende week gaan wij op vakantie met onze dochter 8 maanden, en nu schijnt er iets te zijn tegen de druk van het vliegtuig voor haar oortjes. Heeft iemand hier ervaring mee zo ja, waar kan ik zoiets halen. Ben vanmorgen al bij Prenatal geweest maar di ehebben het niet.

Alvast bedankt,

Anne
 
Hallo ann

Wij zijn met onze dochter toen ze 8 maanden was naar mallorca gevlogen.
Er werd ons aangeraden om gewoon een flesje met drinken bijvoorbeeld sap of water of iets in die richting mee te nemen.
Als ze dan echt gaat huilen tijdens het stijgen of dalen dan moet je ze laten drinken.
Onze dochter had trouwens nergens laast van wij waren meer in de stress van gaat het allemaal wel goed en zij vermaakte zich prima.
Groetjes en een fijne vakantie geniet er lekker van.
D-tje  
 
Hoi, wij hebben gevlogen met ons zoontje toen hij 10 maanden oud was. Ook wij kregen de tip om hem te laten drinken bij het stijgen en dalen en verder om voor het vliegen neusspray te gebruiken zodat alles goed open is. We hebben zowel op de heen- als op de terugreis geen problemen met hem gehad. Wij waren meer gestrest of alles wel goed zou gaan dan dat hij ergens last van had. Fijne vakantie!
 
Hoi,
 
Wij gaan 8 dagen, dus ik heb 8 potjes groente en 8 potjes fruit gehaald, verder 8 toetjes frisfruit,en dan neem ik Friso 2 mee als voeding. Savonds heeft ze altijd een pyamapapje, maar moet even kijken hoe het gaat met de kilo's. Als ik ruimte over heb neem ik die ook mee.

Groetjes,

Anne
 
Hoi,

Je mag voor je kind 10 kilo meer meenemen op reis.
Wij zijn nu 2x geweest met ons dochtertje en beide keren hadden we meer dan genoeg bij ons.
Als je erg toeristisch zit is er altijd wel wat te kopen. Luiers zijn er wel erg duur en de potjes smaken anders (heb ik van horen zeggen)

De eerste keer heb ik alles voor haar moeten meenemen omdat ze allerlei allergieen had toen.

Verder idd lekker laten drinken ons dochtertje viel alle keren zo goed als meteen in slaap.
Probeer vroeg in te checken en vraag of het vliegtuig vol zit is dit niet het geval kan je vragen om een extra stoel voor je kleintje en bij sommige maatschapijen mag je de maxicosi meenemen zodat ze daar lekker in kunnen zitten.
Neem ook genoeg warme kleding mee in de avonden kan het best fris zijn.
Ik nam ook thermometer, paracetamol, neusspray en ors mee. Voor het geval het nodig was.

Fijne vakantie.

Groetjes joyce
 
Terug
Bovenaan