Vliegen

Hoi meiden,

Wij gaan in november met Felina naar Polen vliegen.
Weet iemand of de maxi cosi mee kan in het vliegtuig of moet ik Felina die dan 7 maanden is op schoot houden?
En hoe gaat het met de kinderwagen????
Het is maar 2,5 uur vliegen en we vliegen met sky europe.

Groetjes,
Marjolein
 
Hoi,

meestal mag je de maxi cosi mee nemen in het vliegtuig. Je kunt dit ook even navragen bij de maatschappij. De kinderwagen mag altijd mee het vliegtuig in. Die geef je bij de gate af en de stewardess zet hem dan bij haar neer (achter het gordijntje). Je mag meestal als eerste het vliegtuig in en uit.

Veel plezier!!

groetjes,

Desiree
 
hoi,

je mag inpresiepe geen maxicosi mee nemen in het vligtuig  want daarvoor heb je een stoel voor nodig is er 1 over heb je mazzel. en zo niet moet je de maxicosi bij het inchekken afgeven.
voor de uren voor je het vliegtuig ingaat zou ik gewoon een buggy nemen van max 5kg.
en dan mag je inderdaad als 1e het vliegtuig in.
ik zou gewoon je kindje op schootnemen moet zo wie zo met het opstijgen en dalen.
en aangezien het maar om 2,5 uur gaat moet dat lukken toch?
mijn kind destijdts 8mnd sliep op de uitklapbareplankjes in het vliegtuig dar hebben we een bedje van gemaakt met een fleecedeken.
als je het vliegtuig weer uitstapt staat je buggy gereed bij de gate vele malen makkelijker en lichter als een maxicosi.

groetjes monique
 
Hoi,

Een Maxi-Cosi mag je wel meenemen maar wel afgeven bij inchekken dus die mag meestal niet het vliegtuig in. Kinderwagen moet je afgeven bij het inchekken, een buggy tot ong 5kg mag mee tot de gate. Let wel op het is niet altijd zo dat je als eerste het vliegtuig in mag met een buggy. En vaak krijg je je buggy terug pas samen met je koffers op de band.  

Groetjes  
 
Hoi Marjolein,
In verband met onze eigen vakantie ben ik ook een aantal dingen gaan navragen.
Onze dochter is 1 jaar. Voor haar heb ik wel een stoel gereserveerd in het vliegtuig, waar de autostoel op kan worden gezet, zodat ze prettiger zit tijdens de vlucht.
De wagen is voor ons ook een een kwestie van hoe..... Ik hoor nl verschillende verhalen. Heb iemand van Globe Ground gesproken (schiphol) die het volgende aangaf. Per maatschappij verschillende de afhandelingen. De wagen kan meegenomen worden tot aan de gate. Daarna gaat deze meestal in het ruim, in een speciaal net. Komt dus niet op of tussen alle koffers en dozen te liggen.
Vrienden van ons hebben de kinderwagen ook vaak meegenomen, maar deze is nu "total loss".
Wij zitten er nu aan te denken om via baby rent een wagen te huren die we meenemen op vakantie.
Groeten,
Jet

 
Hoi,
Beetje laat. maar wij mochten bij de ene maatschappij ons dochtertje meenemen in de maxicosi op een stoel (die was over) Daar kon ze de hele vlucht in zitten (sliep) ook bij het stijgen en landen.

Bij de andere maatschappij mocht hij niet mee maar mocht wel weer de bugaboo mee tot aan de gate en daarna mocht ze op schoot.

We hebben haar 1x op schoot moeten houden de rest waren er wel stoelen vrij dus had ze een eigen stoel. Wat best lekker is.

Maar vraag bij de vliegmaatschappij waar mee je vliegt of je maxi cosi of kinderwagen meemag geen 1 is het zeflde.

groetjes en veel plezier
 
Terug
Bovenaan