Vliegen

Hallo,
Wij willen graag in juni met onze dochter gaan vliegen. Ze is dan 15 maanden. We dachten zelf aan Menorca. Kindvriendelijk eiland en niet al te lang ( ± 2,5 uur).
Wie heeft er ervaring met vliegen met een babytje?
Alvast bedankt!
 
hallo,

wij wonen in singapore, hebben een dochter van 10 maanden en zijn afgelopen kerst naar nederland geweest. ik vond het wel spannend omdat ik benieuwd was hoe ze zou reageren.
maar het verliep heel erg goed! we hadden een tas vol speeltjes, snacks/eten en drinken bij ons zodat je daar geen zorgen om hoeft te maken. om de paar uur de luier verschonen en af en toe met haar lopen. ze heeft veel bij ons geslapen terwijl we een bedje hadden gereserveerd. maar ze vond het toch prettiger om bij ons te slapen. een tip, bij het opstijgen en landen je kindje proberen te laten drinken zodat de oortjes daardoor niet zoveel last hebben van de druk.
succes!
 
hoi,
wij zijn ook naar menorca gegaan.
ook omdat het kind vriendelijk is zelfs al in het vliegtuig.
ze schenken veel aandacht aan de kids en kijken niet boos als ze huilen.
onze zoon was bijna 2 jaar mijn zus met haar kind was ook mee toen een half jaar.
mijn zoon (normaal heel druk) heeft het voorbeeldig gedaan, buiten verwachting om.
de baby deed het ook prima.

achter ons zat een kindje van 1,5 jaar die heeft veel gehuild maar doordat ze wat aandacht van de mede passagiere kreeg hield ze wel op.

maar het fijne daar van is het is maar 2,5 uur vliegen.
en je weet niet hoe je kind reageerd, wij hadden ook anders verwacht met onze zoon.
die een 15 min. niet eens vol houd in een auto!

we hadden speelgoed en lekkere dingen mee.
succes het komt wel goed.

 
Terug
Bovenaan