Vliegen ???

Mijn zoontje Miguel was net 1 jaar toen we met hem gingen vliegen. Volgend jaar willen we eigenlijk met de auto op vakantie gaan, maar misschien gaan we ook wel vliegen. Rafael zal dan ongeveer 10 maanden zijn.

Liefs Maria
mv Miguel (2 jaar) en Rafael (4 weken)

Hoi,

Mijn zoontje heeft afgelopen week met 10 weken voor de eerste keer gevlogen, een korte vlucht van Amsterdam naar Kopenhagen, maar het ging gelukkig erg goed, zowel heen als terug! De babies mogen vanaf 2 tot 4 weken gaan vliegen heb ik begrepen, het is maar wat je zelf wilt natuurlijk.
Volgend jaar April gaat ons zoontje voor de eerste keer op een verre vliegreis naar Nieuw Zeeland en tot die tijd regelmatig de vluchten Amsterdam - Kopenhagen.

Goed drinken, en een speentje en deken bij de hand en dan komt het helemaal goed, succes!

Moeder  van Wiek

Wij gaan in december op vakantie en Lotte is dan 4,5 maand, volgens mij is het helemaal geen probleem. Gewoon met landen en stijgen zorgen dat ze wat drinken zodat ze geen last van de oortjes krijgen.

met een baby mag je vliegen vanaf 2 weken, ik weet dit omdat toen ik zwanger was van Bram, wij in de USA woonde. en wij op dat moment nog niet wisten wat we gingen doen. of voordat de baby komt naar NL of meteen daarna.

het is ervoor geworden maar mijn dokter zei dat het mocht vanaf 2 weken....
tja dat vonden wij niet zo verstandig.. om met zo'n klein wormpje te vliegen.maargoed.
toen wij dus naar NL vlogen was er een stel met een baby van drie weken....... ik vond het best zielig.. zo;n kleintje in een bron van bacterien...

su6 Monique

Terug
Bovenaan