Vliegen

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wij gaan volgende week naar Engeland. Dit wordt dan de eerste keer dat Emma gaat vliegen. Hebben jullie al een keer gevlogen met de kleine? Viel het mee? Het is maar een uurtje, maar in juli gaan we naar Portugal. Ik vind het best spannend.

Groetjes Marieke m v Emma 3-6

Hoi,

Wij gaan over 3 weken voor het eerst vliegen. We gaan naar Portugal. Ben ook erg benieuwd hoe het gaat.
Ik neem maar wat te drinken mee voor net na het opstijgen en landen dan ploppen z'n oortjes sneller los.
Groetjes Lynn

hoi,

wij gaan in julie naar marokko vliegen.
ook is dit tevens voor mij de eerste keer.
dus weet niet wat ik moet verwachten.

groetjes saloua

Hallo,
wij zijn net terug van onze vliegvakantie met ons zoontje van 10maanden.
Het vliegen was 4,5u en we hebbe niet echt een schootkind, dus wij waren ook erg benieuwd!
De heenweg viel reuze mee ook omdat we de stoel naast ons vrij hadden en we deze dus voor Jelte konden gebruiken. (we hadden trouwens  met inchecken gevraaagd of deze vrij gehouden kon worden, zolang t niet vol zit is het te proberen) We hadden wat speeltjes die hij nog niet kende en goed veel eten en drinken mee...(sap, rijstewafeltjes, biscuitjes).
De terugweg leek veel langer te duren, want we zaten  naast een mevrouw en dan moet je je tas met spullen nog kwijt en stilzitten  kent Jelte niet, dus zijn erg creatief geweest, met het raampje, het klaptafeltje, onze voor en achterbuurman  want tja die speeltjes die kende hij ook wel na 2wk vakantie haha...
Maar hij had helemaal geen last van zn oortjes gelukkig en is al die tijd reuze gezellig gebleven ondanks dat het toch best laat was en tijd voor een slaapje.
Vaak maak je je er druk om terwijl het helemaal niet nodig is! Ons is het reuze meegevallen!!!
Succes en fijne vlucht en vakantie natuurlijk!!!

Gr. Saskia.

Hier nog een foto van ons mannetje kijkend naar de wolken

Wij gaan begin juni vliegen met Tara naar Irak en ik zit nu op google te zoeken naar goede tips.
 Waar ik een beetje bang voor ben (nou ja, niet echt bang, maar war ik me best zorgen om maak dan), is dat Tara zal huilen in de lucht en niet voor eventjes ook, maar echt lang. Niet at ze dat vaak doet, maar ik bedoel maar van, stel .... je hebt natuurlijk mensen die opmerkingen zullen maken of je misschien boze blikken zullen toewerpen, want een huilend kind tijdens een vlucht is volgens mij niet echt prettig. En ik maak me snel druk om dingen, dus ik zal het me zeker gaan aantrekken als iemand er iets van zegt en ik zal waarschijnlijk gaan stressen ensow. Hopelijk zal onze eerst vliegreis rustig verlopen.
Heeft iemand hier ervaring mee trouwens?

Terug
Bovenaan