Vliegen

Woensdag gaan wij voor het eerst vliegen met Evy.
Ik ben super zenuwachtig hiervoor want ik weet niet hoe Evy zal zijn in het vliegtuig. Ben zo bang dat ze al die tijd gaat huilen.
Verder heeft een vriendin van mij verteld dat ik geen buggy moet kopen omdat die zowat kapot uit het vliegtuig komen. Maar ja, ik moet er wel één hebben!

Wie kan mij tips geven?

Bij ons was de buggy prima in orde na de vlucht hoor! (transavia). Wij hebben met Margo geen moeite gehad toentertijd. Waar gaan jullie heen, moet je lang vliegen?

Wij gaan naar Gran Canaria, vliegtijd is 4,5 uur.
Wij vliegen ook met transavia. Maar ik lees op internet dat het per maatschappij verschilt hoe ze met een buggy omgaan. Maar de eerste reactie van transavia is al positief ;)

Hahaha ja precies! Wij zijn toen erg netjes geholpen. Je mag de buggy vaak ook meenemen tot aan de ingang van het vliegtuig en hij komt er ook weer als eerste uit...... Heerlijk hoor lekker warm waar jullie heen gaan! Geniet er maar lekker van!

bij mij is de buggy ook altijd goed geweest hoor heb al meerdere keren met transavia gevlogen, zoals esz zegt je mag d ebuggy tot aan de gate en vaak komt het als eerste. raad je wel aan om evt een draagzak of doek mee te nemen,mocht je de byuggy niet gelijk krijgen dan hoef je niet een eind te sjouwen met de kleine, heerlijk ben jaloers op je gaat lekker naar de zon, geniet ervan

Ook wij hebben gevlogen toen onze 3e zoon 9mnd was, ook transavia toen, is geweldig gegaan, geen problemen, niks kapot! Ik heb de borst gegeven om de druk op de oortjes tegen te gaan. maar een flesje of de speen zal ook prima gaan!

Veel plezier en je geen zorgen maken, dan geniet je kindje er vast ook van!
Liefs

Bedankt voor de tips!
Ik maakte me een beetje zorgen om de buggy omdat die spiksplinternieuw is. Maar zo te lezen hoef ik me daar amper zorgen over te maken.

Ik denk dat ik met opstijgen de borst zal geven en met dalen een flesje. Vooral sochtends vroeg wil ze graag de borst.

De draagzak die ligt ook al klaar!
Ben erg benieuwd!

Terug
Bovenaan