vliegreis

Ben gisteren teruggekomen van vakantie. 10 dagen naar Bali. Heerlijk. Heb mijn kinderen vreselijk gemist dus ik ben ook weer blij dat ik thuis ben. De vliegreis duurde erg lang. De kleine in mijn buik wist duidelijk wanneer we gingen opstijgen, maar vooral het landen vond hij/zij niet leuk. Ik voelde de kleine al erg goed vanaf 17 wkn, maar tijdens het landen ging die kleine toch schoppen! Ik werd er op een gegeven moment zelfs onzeker van. Daarna werd het weer rustig (nou ja, rustig.....rustiger).

Het is heerlijk om even weg te zijn van thuis en de kinderen, maar het is ook echt heerlijk om die kleintjes weer te zien. Maar dat is een goed teken toch? Nu weer even er tegenaan...
Succes!!

Ik ben 2 weken geleden naar Bonaire geweest... Vond die 9 uur durende terugvlucht best een uitdaging... Maar de vakantie was lekker en de katten waren ook weer blij om me te zien :).... Grappig genoeg heb ik de kleine voor het eerst gevoeld op Bonaire, tijdens de terugvlucht was ze rustig....

Fijn dat je weer terug bent en dat alles zo goed is gegaan.
Ik zou ook weleens alleen met mijn man op vakantie willen gaan, hebben we nog nooit samen gedaan, maar ben zo bang dat ik de kinderen zo ga missen!
Dus voorlopig hier weekeindjes weg, zeker straks als de baby er is.

Terug
Bovenaan