Vliegtips???

Hey meiden,

Dinsdag over een week gaan we 8 dagen op vakantie naar turkije!!!
Heb er al heel veel zin in Luna is bij mij in het paspoort gezet en heeft
de nodige spuitjes gehad!!!
Helemaal klaar dus maar ik zie heel erg tegenop het vliegen Luna
blijft echt geen 4 uur op schoot zitten en hoe doe je dat met de oortjes met
opstijgen en landen ik had wel een website gevonden waar het een en ander op
stond maar die is zo formeel!!
Hoe deden jullie dat met vliegen en hoe deden jullie dat met het zwemmen deden jullie een t-shirtje aan ed..??
Ik hoop dat jullie tips voor me hebben!!!!

Groetjes Samiera

Hi Samiera

Wij zijn afgelopen woensdag terug gekomen van vakantie en zijn naar Spanje geweest ook met het vliegtuig. Wij zijn naar torremolinos geweest, en dit is zo'n 2,5 a 3 uur vliegen, wel korter dan waar jullie heen gaan dus, maar Jayden is dol op kleuren en ik had gewoon wat kleurboekjes meegenomen en en kleurpotloodjes en dat heeft ie heel lang zitten doen bij papa op schoot, verder ook nog wat leesboekjes meegenomen en we hadden wel het geluk dat we met 3 stoelen naast elkaar zaten ik, mn vriend en jay bij een van ons op schoot en naast mij kwam dus niemand zitten, dus af en toe kon Jayden daar lekker zitten. Ook heeft ie nog een tijdje geslapen op schoot. En 1 x op de heenreis heeft ie naar zn oortjes zitten wijzen, maar toen liet ik hem wat drinken ( zodat ie gaat slikken ) en toen was het over.
Dus al met al is het mij heel erg mee gevallen het vliegen.

Verder heeft Jayden overdag bijna altijd een petje opgehad en meestal ook een shirtje aan als ie ging spelen op het strand, maar als ie even in het zwembad ging zwemmen deed ik die uit en als ie er weer uit kwam, weer aan. Z'n gezichtje is dus ook niet heel erg bruin geworden, maar dat hoeft ook niet vind ik bij kleine kindjes en heb hem een paar x per dag met factor 30 ingesmeerd

Nou het is een lang verhaal geworden ik hoop dat je wat aan de tips hebt!

xxxjes

Terug
Bovenaan