vliegtuig

Ik heb een paar vraagjes:
Mag ik vliegen als je 8 weken zwanger bent?
Mag ik heet douchen?
Mag ik koffie?
Kan het kwaad om mijn kindje van een jaar veel op te tillen?

Alvast bedankt
 
Ik heb bij 5 en 7 weken zwanger nog gevlogen, is geen probleem.
Heet douchen geen probleem.
Koffie mag, niet te veel, caffeine is niet goed.
Kindje tillen maakt nu nog niet zo veel uit, wel als je verder bent in je zwangerschap.

succes
grietjes
meisje
 
Ik heb met 23 weken nog gevlogen, heet douchen op zich niet erg maar het kan zijn dat je je opeens 'naar' gaat voelen van de warmte en dan kan je gaan flauwvallen.
Tillen? Ik neem aan dat ze geen 20 kilo weegt, later in de zwangerschap zal tillen moeilijker gaan.
Koffie/cola, mag maar liever niet meer dan 3 koppen/glazen per dag, anders is het niet echt gezond voor je kindje.

succes, Beau (34 weken)
 
Je bent blijkbaar al een keer eerder zwanger geweest... hoe deed het toen met koffie drinken etc?

Vliegen mag je bij de meeste maatschappijen tot 7 maanden.

Heet douchen is geen probleem, bij een heet bad er wel op letten dat je lichaamstemperatuur niet boven de 39 graden kan komen voor een langere periode.

Bij koffie met caffeïne raden ze volgens mij aan niet meer dan 2 of 3 koppen per dag te drinken.

Je kindje tillen is echt niet slecht voor je zwangerschap. Als je verder komt in je zwangerschap gaat je lichaam het vanzelf wel aangeven wat wel en niet kan!

Succes!
 
Vliegen mag na de 6e week niet meer!
Je mag alleen nog maar kruidenthee drinken of Max Havelaar koffie.
Je mag je alleen nog maar aan de wastafel wassen met koud water en de komende negen maanden mag je jouw kindje absoluut niet meer optillen!
 
Tjonge jonge zeg kan er nou nooit eens een vraag gesteld worden zonder dat mensen worden afgekat???????Wat is er toch aan de hand met jullie!
Ja hoor je mag gewoon vliegen en maak je maar niet te druk over wat wel en niet mag,eet geen rauw vlees maar verder geniet gewoon groetjes el
 
Terug
Bovenaan