Vliegvakantie met 30 weken zwanger

<p>Hoi hoi.</p><p>Wij hebben een vakantie geboekt naar Spanje. Ik ben bijna 23 weken en we gaan met 30 weken vliegen. Wie heeft dit ook gedaan?? Was dit te doen? Of zeggen jullie: niet doen? </p><p> </p>

Wij wilden ook rond die tijd met vakantie alleen twijffelde we teveel en was ik bang voor alle ramp scenario's! Dus toen toch maar niet gegaan. Achteraf gezien hadden we makkelijk kunnen gaan want ik voelde me nog super goed rond die tijd! Maar dat is bij iedereen verschillend. Ik zou last minute boeken dan weet je het zeker! Succes 

Ik heb zelf geen ervaring. Heb je gecheckt of je op de terug datum nog mag vliegen met die maatschappij? Belangrijkste is denk ik hoe relaxed jij er in staat. Ik ben een stress kip dus het zou niet handig zijn, maar als je dat minder hebt en goed uitzoekt waar je evt bij klachten heen kan lijkt het me niet zo erg!

Hoi! Wij zijn met vakantie gegaan toen ik 28 weken was en weer terug gekomen toen ik net 30 weken was. Vond het prima te doen! Heb wel een kwaalloze zwangerschap verder en de vliegreis was niet super lang (uur of 3 dacht ik). Had wel een fit to fly verklaring mee van de verloskundige voor het geval dat.
Als je je goed voelt zou ik het dus gewoon doen!

Hoi, ik heb ook met 30 weken gevlogen. Geen problemen. Idd een fit to fly verklaring meenemen. Ik was naar Spanje. Op het Spaanse vliegveld moest ik nog wel een extra verklaring ophalen toen ik ik de rij stond en zagen dat ik een dikke buik had. Maar dat was zo gepiept. Fijne vakantie! 

Ik ben met 30 weken nog naar Alaska gevlogen. Het was een lange zit, en na die tijd paste ik mijn schoenen niet meer van al het vocht, maar verder ging het prima. Op het vliegveld was iedereen super behulpzaam. Ik werd overal voorgelaten bij controles, Mn koffers werden gedragen en ik kreeg extra flesjes water in het vliegtuig. 

Ik ben net terug van een weekje Spanje, Carihuela. Vloog met 33 weken heen en 34 weken terug. Echt super goed bevallen. Andere warmte, airco met slapen en lekker weinig doen: eten, slapen, zwemmen en vooral erg genieten met elkaar. Vliegen was maar 2,5 uur.... taxi naar hotel 15min. Echt helemaal top! Quality timen voordat de kleine man er is!

Terug
Bovenaan