vliegvakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

ff een vraagje,

We zitten zo te twijfelen wat we moeten doen,wel een vliegvakantie boeken of toch niet.
Ben nu nog niet zwanger,maar mischien binnekort wel,maar het kan ook nog een heel tijdje gaan duren.
dusja waar doe ik nou goed aan.....kan natuurlijk een last minute boeken  maar dat vind ik eigenlijk niks en ik heb nu een leuke aanbieding gezien voor juni......pffff moeilijk.
Maar tot hoeveel weken mag je eigenlijk vliegen?
weten jullie dat?

Groetjes Tine

hoi hoi,

gewoon boeken die vakantie!
helemaal als het in juni is, dan ben je in ieder geval niet langer dan 6 maanden zwanger en mag je volgens mij nog gewoon vliegen, volgens mij is het zo dat je vanaf 7 maanden ofzo niet meer mag vliegen omdat ze bang zijn dat je bevalt in het vliegtuig....als iemand anders het beter weet laat het dan gerust horen!

maar het is niet verstandig om nu al zoveel in het voren te denken, als je een vakantie in september/oktober zou plannen zou het misschien verstandig zijn om even af te wachten maar juni moet gewoon kunnen!

heerlijk he nu al een vakantie boeken!!!!

liefs leetje 1981

Hoi Tine

Gewoon boeken die vakantie!
Je  hoopt natuurlijk dat je snel zwanger wordt, maar wie weet duurt het wat langer en zo'n vakantie is ook goed voor ontspanning ed.
Ik ga met carnaval vliegen,  en ik hoop dat ik dan zwanger ben natuurlijk!!
Ik vraag me wel af of het toch echt geen kwaad kan als het vruchtje zich net aan het innestelen zou zijn of zo en dat het door de druk in het vliegtuig loslaat ofzo.
En ook vraag ik me af hoe het zit met het eten. Groenten ed. worden altijd met kraanewater gewassen lijkt me, terwijl je daar geen kraanwater mag drinken,  hygiene is iets minder etc.

Groetjes van Janne

Hoi Tine,

Ik zou ook zeker boeken! Bij mij heeft het zwanger worden een jaar geduurd! Je hoopt natuurlijk altijd dat het sneller gaat, maar  soms is dat niet zo. Er is toch trouwens geen betere reden om weer te annuleren?

Je mag trouwens tot iets van 27 weken vliegen. Wij zijn toen ik 5 maanden was naar Mexico geweest. Heerlijk bakken midden in de winter. Over de hygiene hoef je je ook niet zo druk te maken hoor.

Lekker van genieten en ik hoop dat je snel zwanger bent!

Hoi,
Toen ik de eerste keer zwanger was hebben we geinformeerd naar tot hoelang je mag
vliegen. De meeste maatschappijen laten zwangeren meegaan tot 32 weken en er
zijn er een paar tot 30 weken. Dus je kan rustig boeken.
Hoop dat het snel lukt. Fijne vakantie!
Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan