vliegvakantie...

Wij willen van de zomer graag met z,n drietjes naar de zon.
Dan is Mila nog net gratis en we denken aan een tweede kindje...dus we willen het er nog even van nemen.
We willen graag naar spanje,evt menorca of mallorca...
Wie weet er een leuke accommedatie, kindvriendelijk natuurlijk en niet te druk.
Het zou leuk zijn als er een strand(je) niet te ver vandaan is..
Verder willen we gewoon lekker relaxen,all-in op het comlex.
Liever niet te lang met de bus vanuit het vliegveld.?????
Welke organisatie is goed om bij te boeken...ik las over "go best",is dat wat?
groetjes piewie

Bij ons precies hetzelfde verhaal. Marissa wordt in juli 2 jaar en we willen ook met een 2e beginnen dus nog even lekker naar de zon voor die tijd. Wij gaan uiteindelijk naar heeeel lang zoeken naar Turkije (wouden eigenlijk ook naar Griekenland, maar qua strand en prijs komt Turkeije wat beter uit). All-in, lekker dicht bij het strand. Van Arke heb je een All-in boek met alle allin vakanties en tevens hebben ze aparte gids voor Kids&Family daar staan allemaal leuke pakren in voor kids.Maar voor de kidsclub moeten ze vaak 4 jaar zijn, dus daar kunnen ze nog niet aan mee doen. Je kan natuurlijk via internet ook kijken of het betreffende park ergens anders goedkoper is, Arke is op zich wel wat prijzig.
En als je een reis gevonden hebt dan moet je even kijken bij www.zoover.nl daar staan beoordelingen in, kan je een hele hoop uithalen.

Heel veel succes met boeken en alvast een fijne vakantie. Laat je even weten wat het is geworden?

Wij hebben vaak met Sudtours gereist, en dat beviel prima. Als je vliegt vanaf een regionaal vliegveld dan vlieg je (meestal) overdag. Dat vind ik met een kleine wel zo prettig...houd er zelf ook niet van als mijn ritme teveel wordt verstoord.
Op www.vakantiereiswijzer.nl kun je ook beoordelingen lezen. Informeer anders eens bij een reisbureau naar accomodaties, daar kunnen ze je vast verder helpen.
Lekker op vakantie....maar de voorpret is minsten zo leuk! Succes met kiezen!

Ellen mv Julian

ik meen ergens gelezen te hebben dat Menorca een heel kindvriendelijk eiland is, ook wel het "buggy-eiland" genoemd
ben er verder nooit geweest, weet ook geen accomodaties hoor

wij hebben ook met Sudtours gereisd en dat beviel ons ook prima

veel plezier met uitzoeken!

Groetjes Jenneke mv Ivar

hey hoi,

zelluf geen ervaring, maar familie en aantal vriendinnen zijn met kleine kids naar Menorca geweest.....dit schijnt super mooi en geweldig te zijn met kleine kids.....

de meeste zijn via sudtours geweest....daar boeken we zelluf eerder ook altijd

Liefs Denise

Terug
Bovenaan