Ha die mama in opleiding!!!
Geen paniek!!Ik ben zelf stewardess dus ik zal een beetje uitleggen hoe het in z ´n werk gaat. Je kunt gewoon de buggy meenemen tot aan de vliegtuigtrap of loopbrug.Over een week of twee is het niet meer zo druk in het vliegtuig dus als je geluk hebt dan is er een plaatsje naast je vrij, dus ik zou de maxÃ.cosi gewoon meenemen, die kan dan naast je op de vrije stoel staan,daar kan die kleine van je heerlijk in slapen.Je hoeft de baby geen drinken te geven tijdens het opstijgen en landen want hij krijgt nog geen last van z ´n oortjes. Die zijn nog niet helemaal volgroeit, dat is pas vanaf 2,5 3 jaar.
De melk die kan gewoon opgewarmt worden door de stewardessen, geen probleem. En in elke toilet heb je een opklapbare plank waar je de kleine kunt verschonen.En als je aankomt op de luchthaven dan staat de buggy al bij de vliegtuigtrap of hij komt mee met de koffers op de band, dat ligt aan de luchthaven.
Als de baby huilt tijdens het vliegen, geen paniek, da ´s heel normaal. Baby ´s huilen nu eenmaal. De mensen die om je heen zitten die weten dat, en als je een lieve stewardess aan boort hebt dan neemt ie m wel even van je over om m lekker te knuffelen.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.Veel plezier op vacantie.
Groetjes Sandra
xxx