vliegvakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wij gaan in augustus vliegen met Luna. We gaan naar zakynthos.Dat is 3 uur vliegen. Speciaal zo kort   Luna is dan 16 maanden. Heeft iemand ervaring met vliegen .Kun je de buggy meenemen tot in het vliegtuig?Ben erg benieuwd hoe het zou gaan en ook hoe het gaat met slapen etc.

Ik hoor graag van jullie.

Mijn dochter Noa is nu bijna 1 jaar en we hebben al 2 keer met haar gevlogen.
1x naar Kreta toen was ze 5 maanden oud en 1 x naar Wenen toen ze 7.5 maand oud was.
Het is beide keren prima gegaan. Je mag de wandelwagen meenemen tot aan het vliegtuig.En wij hadden gewoon ons grote wagen mee want daar kon ze plat in liggen. Met opstijgen even een flesje gegeven voor haar oortjes en met landen had ze haar speentje. Niks was een probleem voor haar en ze zat lekker bij ons op schoot. Verschonen kon gewoon in het vliegtuig bij het toilet.
Na het landen stond je wagen weer klaar bij de gate.
Dus ga lekker genieten en ookal is je dochter een stuk ouder,neem wat speeltjes mee en dan moet het goed komen.
Wij gaan over 2 maanden naar Amerika vliegen en ook hier zie ik niet tegen op.Er zijn zoveel mensen die vliegen met hun kinderen!
Veel plezier

tot 1 jaar mag de gewone wagen me eendaarna alleen de buggy, mijn vriendin had hem me een kon em mooi achte laten wnt haar kindje was 1.5 jr. dus bijdeze d einfo!

Terug
Bovenaan