Vliesen gebroken!!!!!!!!!

Ja ja vanmorgen om 6 uur is het dan eindelijk begonnen draaide me om in mijn bed en voelde het vruchtwater langs mijn benen stromen echt een raar gevoel. Morgen ben ik uitgerekend dus de kleine is mooi optijd. Nu wachten tot de weeen gaan beginnen dus spannend.

Hey Margot,

Wat een supernieuws zeg! En ook zo lekker op tijd!

Nou ik hoop dat de weeen snel gaan komen voor je, en stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor! ga je toch nog eerder dan mij bevallen!!!!

Relax ondertussen....

Liefs Sabina

Hoi,

Zo is mijn eerste bevalling ook begonnen.
Kllnkt stom, maar probeer nog even wat slaap mee te pakken vandaag of in ieder geval uit te rusten. Je weet dat je snel hard aan het werk moet, dus kun je alle energie gebruiken.

Bij mij braken de vliezen om half 9 in de ochtend. 's nachts om 24:00 uur werd ik wakker met weeen. de dag erna om 19:45 werd mijn zoon geboren.

Succes!

Hoi,

Zo is mijn eerste bevalling ook begonnen.
Kllnkt stom, maar probeer nog even wat slaap mee te pakken vandaag of in ieder geval uit te rusten. Je weet dat je snel hard aan het werk moet, dus kun je alle energie gebruiken.

Bij mij braken de vliezen om half 9 in de ochtend. 's nachts om 24:00 uur werd ik wakker met weeen. de dag erna om 19:45 werd mijn zoon geboren.

Succes!

Hoi!

Spannend idd. Mijn eerste bevalling begon net zo; 's morgens om vijf uur braken mijn vliezen. Gelukkig was het vruchtwater ook blank en mocht ik thuis blijven. Weeen kreeg ik wel, maar erg onregelmatig. Ik was er erg op gefocussed. Tegelijkertijd waren er buiten mensen de gevels van onze flat aan het reinigen. Oftwel; alles zakte af...

Om 18.00 vertelde de vk dat ik gewoon thuis mocht afwachten. Dit gaf rust. Ik ben toen gewoon gaan slapen (moet je idd gewoon proberen!). .'s Nachts werd ik rond 1. 00 wakker met weeeen. De volgende dag werd om 12.15 mijn dochter geboren.

Moraal van dit verhaal; gewoon lekker je gang gaan en proberen te slapen. Het duurt niet lang meer...

Groetjes, Sheila (die een uur geleden ook dacht dat er een gaatje in de vliezen is gekomen, het was wel zo'n krakje... ben benieuwd!).

Terug
Bovenaan