Vliezen breken bij miskraam

<p>Ik was bijna 12 weken zwanger, maar ons kindje is bij 9 weken gestopt met leven. Van het ziekenhuis heb ik medicijnen gekregen om een miskraam op te wekken. Vandaag heb ik deze gebruikt.</p><p>Ik kreeg enorm pijnlijke weeën een paar uur lang. Op een gegeven moment ging dit over. Na de tweede portie medicijnen had ik geen pijn. Opeens voelde ik een plop en toen voelde ik een golf vocht naar buiten komen, m'n vliezen braken. Ik heb nog nooit gehoord dat je vliezen ook breken bij een miskraam. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Kan het zijn dat het kindje er op dat moment mee uit komt?</p><p>Een paar uur later verloor ik de vruchtzak, maar ik kon geen kindje vinden. Ik ben erg bang dat het met het vruchtwater naar buiten is gestroomd. Ik wilde het kindje graag begraven</p>

Ik heb een miskraam bij 11,5 week gehad. Ook opgewekt met medicijnen. Ik heb niet het gevoel gehad van vliezen breken, wel kwam het vruchtje er als eerste uit en pas uren later de rest.
Ik had ook na de pillen bij elk toiletbezoek een bakje in de toilet gelegd om te kijken of alles er uit was. Zo heb ik het vruchtje ook direct opgevangen 

Ik heb een miskraam bij 11,5 week gehad. Ook opgewekt met medicijnen. Ik heb niet het gevoel gehad van vliezen breken, wel kwam het vruchtje er als eerste uit en pas uren later de rest.
Ik had ook na de pillen bij elk toiletbezoek een bakje in de toilet gelegd om te kijken of alles er uit was. Zo heb ik het vruchtje ook direct opgevangen 

ik heb met 9.4 weken miskraam gehad.. zou 11 weken zijn..maar hartje was gestopt..
ik heb ook.voor de medicatie gekozen... ben er sogtends mee begonnen en kreeg smiddags pas beetje krampen en rugweeen tot in de avond....was net in de periode dat het 30 graden was.. dus lag tot ongeveer half 12 savonds lekker buiten voor de tv.... vond wel mooi geweest en zei tege mijn man kga lekker douche en na bed.... 
ik stond op en ineens voelde ik gewoon dat mijn vliezen braken... was blij dat ik buiten was ..de hele vloer was nat.... alleen maar vruchtwater... geen bloed...
ik ben ook gelijk de douche ingerent en daar kreeg ik al een behoorlijke bloeding... maar geen vruchtje...
ben rond 2 uur snachts mijn vruchtje verloren... zat op de wc en voelde een groot stolsel na buiten komen( sorry voor de details)
ik keek in de wc en zag dat daar ook het vruchtje was meegekomen...  en gelijk werder de krampen ook een stuk minder.... maar de bloeding helaas niet....
heb zelf een hele nasleep gehad... heb bijna 3 maanden gebloed... was gewoon nog niet schoon..3 x medicatie geprobeert.. uiteindelijk toch nog gecurreteerd...
ik wens je heel veel sterkte.. en hoop dat snel alles voorbij is..?

Hoi aapjeee, dank voor je verhaal! Ik ben ook heel duidelijk een vruchtzak verloren, maar ik kon daar geen kindje in zien. Ik was daarom superbang dat het kindje wegspoelde met het water. Ik kon niet met dit gevoel leven, dus ik heb uiteindelijk de verloskundige gebeld en zij gaf aan dat het kindje nog wel in het zakje zat, maar dat we het kindje niet zelf goed konden herkennen. Dat heeft me heel veel rust gegeven. Jammer dat ik het kindje niet los heb gezien, maar we hebben het nu wel met een gerust hart kunnen begraven. 
Ik vind het bloedverlies heel erg meevallen. Ik ben tijdens de miskraam hele grote stukken placenta verloren en daarna had ik dat helemaal niet meer. Ik krijg pas over drie weken een controle. 

Terug
Bovenaan