vliezen gebroken, morgen (wo 26/11) ingeleid

zondag op maandag nacht zijn mijn vliezen gebroken maar daar is ook alles mee gezegt. Ik heb geen weeën of iets gehad, enkel ben ik mijn slijmprop aan het verliezen.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest, voor controle voor vruchtwater.
Het was nog net voldoende maar morgen ochtend om 7.30 word ik in het ziekenhuis verwacht en dan gaan ze me inleiden ivm infectiegevaar en het afnemen van het vruchtwater.

Allemaal heel spannend dus, maar ik ben blij dat er nu echt iets gaat gebeuren.
Ik ben vandaag 4 dagen overtijd dus het mag van ons.
Spannnend allemaal.

Hopelijk kan ik snel een nieuw berichtje plaatsen, maar dan met de geboorte van ons
kindje.

Groetjes Anouk

Nou, heel veel succes!
Het inleiden bij mijn vorige bevalling (met vaginale zetpil) viel mij enorm mee, zou het zo weer over doen!
Hopelijk heb je snel je kindje in je armen!!!

Bedankt voor jullie aanmoediging, beetje eng vind ik het wel.
Voor mij de eerste keer, dus je weet niet wat je kunt verwachten natuurlijk.

Ik ben ook heel zenuwachtig voor het infuus, ik heb namenlijk een enorme naalden fobie. Maar dit geef ik wel aan, je moet er toch doorheen he.

Zometeen nog even naar het ziekenhuis voor een extra ctg (hartfilmpje) voor de kleine, ik zal wel blij zijn als ik het hartje weer hoor kloppen.
Je voelt de kleine toch minder bewegen, wat dat betreft zal ik ook blij zijn als ie er straks echt is.

Nou, hopelijk tot snel.

Groetjes Anouk

hoi

wat spannend zeg, als het goed is vandaag je kindje vast houden :D

ik ben ok ingeleid, en vond het helemaal geen vervelende ervaring, je voelt de weeen wel hefiger, maar heb een ruggeprik gehad heeeerljijk had voor het eerst in 9mnd geen pijn, en na 10 fijne uurtjes had ik mijn kleine man in de armen, alles was goed met mama en de kleine.. het genieten kon beginnen.

ik wens je veeeeeeel suc6

groetjes simone

mv Mart en 18wk zw

Terug
Bovenaan