Vliezen gebroken of urineverlies?

<p>Hallo dames,</p><p>Vandaag ben ik 39+3 zwanger van ons tweede kindje. Tot nu toe is alles eigenlijk rustig, tot gisteren.. </p><p>ik ben bezig in de keuken en voel ineens het vocht langs mijn benen lopen. Hele broek nat, plas op de grond. Bizar gevoel. Dus ik denk meteen: mijn vliezen zijn gebroken! VK gebeld, deze is komen kijken. Ze vroeg of ik nu ook nog vocht verlies. Nee, dat is niet het geval.. iets opvangen was dan ook niet gelukt. Ze heeft een amnicatortest gedaan, hieruit bleek dat het geen vruchtwater was. Dus mogelijk urineverlies. Bizar, ik heb dit nog nooit meegemaakt! Ik had namelijk ook geen aandrang om naar de WC te gaan.. sinds ik zwanger ben ben ik zo nu en dan wel incontinent van urine bij hoesten etc. Maar dit was zo veel en voelde zo anders! </p><p>Ondertussen zijn we 24 uur verder, alles is nog steeds rustig en heb geen vocht meer verloren.. </p><p>zijn er meer dames die hier ervaring mee hebben? Het voelde namelijk echt, echt niet als urine! Is een dergelijke test voldoende betrouwbaar? Kan het vlies niet gewoon hoog zijn ingescheurd waardoor het eenmalig was? Het kindje ligt namelijk al weken volledig ingedaald. </p>

Vruchtwater zitten duidelijk witte vlokken in als je goed kijkt. 
Ik heb het ook gehad hij eerste zwangerschap, verloor af en toe urine. Er zit ook zoveel druk op. 
Toen mijn vliezen waren gebroken was ik net naar de wc geweest dus rende daar weer heen en kon ik op de vloer zien dat er vlokjes in zaten. Dus vliezen gebroken 

Vruchtwater ruikt ook zoeter. En inderdaad zijn er vaak witte vlokjes te zien. Vruchtwater wordt ook steeds aangemaakt dus zou je het ook steeds moeten verliezen.

Terug
Bovenaan