Vliezen gebroken???

Hoi allemaal,

Ik ben niet zo vaak online, maar nu wil ik toch graag even jullie ervaringen weten.

Vanmiddag rond 17 uur moest ik ineens niezen en plaste ik in mijn broek. Nu denk ik zelf kan geen kwaad, de spieren onderin heb je nu eenmaal niet meer helemaal in de hand op het einde, maar dacht even later, het zouden toch niet de vliezen zijn die gebroken zijn.
Ik ben 38 weken en 2 dagen zwanger en het is mijn eerste. Heb dus geen idee hoe het voelt als je water doorbreekt, en hoeveel vocht je dan verliest.
Verder geen last en vandaag nog op controle geweest. Alles oke. Wel wat vocht dat uit mijn borsten komt en samentrekkingen onderin mijn buik, maar nog niet dat je zegt, auwwwwww of zo.

Ben benieuwd of het mijn vliezen kunnen zijn. Kan iemand mij vertellen of bij het breken van de vliezen we praten of emmers of eierdopjes. hahahaha... En is het daarna ook gelijk klaar of blijf je vocht verliezen.

Succes met jullie zwangerschappen...

Gr.

Hoi hoi,

Volgens de vk blijf je vloeien als je vliezen breken. Toen bij mij de vliezen braken, hield dat even op dus toen zei de vk dat het niet mijn vliezen konden zijn. Een half uur laten "braken ze weer", maar toen bleef het komen. Na een half uur weer gebeld en toen ben ik naar het ziekenhuis gegaan (vanwege een stuitligging moest ik in het ziekenhuis bevallen).

Probeer anders wat op te vangen. Vruchtwater is meestal heel helder (net kraanwater) met witte vlokjes (huidsmeer van je baby) er in. Ik had het zelf ook op gevangen en toen ik dat zag, wist ik dat het vruchtwater was. Het zag er ook heel anders uit dan urine en het ruikt anders.

En anders toch even de vk bellen.

Gr. Tamara.

Hai,

Misschien ben je ondertussen al bevallen en ben ik te laat met mijn reactie.

Bij mij braken de vliezen  en het was een golf aan water. De handdoeken en de leren bank waren flink nat. Ik kon ook niets meer opvangen in een bekertje ofzo.

groetjes, Ikky

He hoi,

Ben je al reeds bevallen?
Ik heb ook last van vochtverlies. Met name bij het overgeven bijvoorbeeld. Heb namelijk heel erg last van maagzuur, erg vervelend kwaaltje. Ik denk zelf dat het urine is. Het is al een aantal keer gebeurd en alleen maar onder persdrang zeg maar. Ons kleintje beweegt er nog goed op los!!! Ik maak me geen zorgen. ben trouwens 25 mei uitgerekend, dus nog een paar daagjes hopen we.

Succes!!!!

Groet Kim

Terug
Bovenaan