Vliezen gebroken??

Hoi hoi

Dit heb ik weer. Gisteren voor het slapen gaan nog even naar het toilet. Ik had net een flinke niesbui achter de rug en vond een beetje vocht in mijn onderbroek. Manlief zei al dat het nu al begon die incontinentie van me. We moesten er hard om lachen. Ik grapte nog nee joh is vruchtwater. Toen schrokken we allebei eigenlijk... Het was maar een beetje.... Maar ja wij gaan slapen en vonmorgen wordt ik wakker, heel mijn onderbroek nat.... Toch maar even de vk gebeld... Nu zit ik hier heerlijk met een kraamverband in te kijken of het echt vruchtwater is. Als dt zo is dan komt de vk vanmiddag langs.. Erg spannend. Verder heb ik nog nergens last van buiten wat krampen maar die zijn goed te doen.

Ooohh ik vind het zoo spannend!!!!

liefs gridje

ps ik snap nu ook gelijk waarom je eigelijk eerst een kindje in je armen wil om te vergeten hoe dat kraamverband voelt!! Wat een surfplanken!!!!

Oooohhhh spannend!!!
Ik hoop voor je dat het idd zo is, want dan kan het niet al te lang meer duren voor je je kleintje in je armen hebt!!!

Hou ons op de hoogte (als het gaat); ik zal het forum blijven checken!!!

Veel liefs Nika

hoi gridje

wat spannend meid hoop het zo voor je.

nu had ik bijna het zelfde als jij ik bukte en het leek wel of ik in men broek plaste.

kraam verband is wel een uit komst ik liep met maandverband en inleg kruisjes en die waren zo door. hahahaha.

en bij mij was het ook men vrucht water hoop alleen dat bij jou de weeen eerder komen.

donderdag vliezen gebroken en zaterdag avond pas weeen.

nou meid sterkte en hou ons op de hoogte.

doei doei lucy mamma van sverre(21 10 07)

Hoi

helaas loos alarm.... Ik moest net de vk terug bellen en verslag uitbrengen van het kraamverband. Nou dat was nog net zo schoon als toen ik het  3 uur geleden in deed....

Ik moet wel in de gaten houden hoe het zich ontwikkeld. Want het kan ook een heel klein scheurtje zijn aan de bovenkant van de vruchtzak. Waardoor het alleen eruit kan lopen als ik lig. Maar dan kan geen kwaad ivm met infectiegevaar en hoef dus niet binnen 72 uur te bevallen. Het kan ook gewoon waterige afscheiding geweest zijn. Dat was het meest waarschijnlijke.

Nu dus even goed in de gaten houden hoe en wat. En dan zien we wel weer verder!

liefs gridje

hoi

ik had het pas ook toen dacht ik ook dat het vruchtwater was maar gewoon heel veel afscheiding dus,maar ik was toen nog niet zo ver als jij.dus het kan best dat het nu snel gaat beginnen voor je hoor.zal voor je duimen,en ja dat kraamverband is verschrikkelijk,heb het gelukkig vorige keer maar twee dagen in gehad en toen kon ik gewoon maandverband goodnight aan,echt vervelend als je tampons gewent ben,maar ja het moet effe he,had wel een beetje pampergevoel haha.gr wendy 38.1 wk en toy toy

Hoi Gridje,

Ik hoor hier niet thuis ben nl al in augustus bevallen maar wou toch ff reageren als ik zo vrij mag zijn. Toen het nl bij mij begon op 24 augustus toen had ik precies hetzelfde als jij ook de vk gebeld en die kwam en die zei ik kan het geen vruchtwater noemen. Maar onder tussen hoe later het werd hoe vaker ik iets verloor net water. Toen moest ik 's avonds naar het zk voor een ctg vanwege hoge hartactie van de kleine en vroeg de vk daar hoe het was met het vochtverlies. Dus toen stond ik naast het bed deed mijn broek naar beneden en het liep wederom langs mijn benen naar beneden maar ook zij zei ik kan er geen vruchtwater van maken raar toch. Maar toen mochten we naar huis en ik liep nog niet aan het einde van de gang in het zh of ik had de eerste wee te pakken en toen volgde ze snel op elkaar. Thuis weer naar de vk gebeld en die kwam en ja hoor wat denk je toch waren al die tijd mijn vliezen al gebroken een hoge scheur vandaar dat je continue beetjes verliest en ik had ook niet heel veel vruchtwater.

Ik hoop voor je dat dit ook bij jou het geval is en dat je gauw van je kindje kan gaan genieten buiten je buik.

Veel succes ermee net als de rest van de meiden natuurlijk.

Liefs Fruit Girl mv Dinand 25-08-07

Lieve Gridje,

wat is dat balen zeg!
Zoooo vermoeiend en vervelend als je zo door je lichaam in de  maling wordt genomen.

Ik hoop voor jou (en voor mij) dat het niet lang meer gaat duren!

Veel liefs Nika

Ja zeker balen.. Vannacht was er ook helemaal niets aan de hand.
Gisterenmiddag nogeen beetje. Vanmorgen weer flink wat slijm verloren en uit het niets ineens diaree.   De vk belde nog even om te vragen hoe het ging. Ze zei dat het echt rommelde.... Ben dus benieuwd hoe lang het blijft rommelen. Misschien nog wel 2 weken... Tja ik probeer er maar niet te veel op te hopen dat het snel komt. Dan valt het zo tegen als het besluit tot 41 weken of langer te blijven zitten....

Wel heb ik heel de ochten al wat krampen maar ja wat zegt dat? Dat heb ik al wel vaker gehad... Tja het zal er eens van moeten komen dat de bevalling begint. Gelukkig is iedere dag 1 dag dichter bij ons kleine wonder!!!!

Liefs gridje

Terug
Bovenaan