vliezen gebroken ?!?!?!?!?!?!?!?

A

Anoniem

Guest
he dames,

hier is ook van alles aan de gang geweest.
vorige week woensdag op donderdag zijn waarschijnlijk mijn vliezen gebroken/geschuurd.
verloor even ineens veel vocht. en was ook ineens zo weer over.
volgende dag toch ziekenhuis gebeld, en moest gelijk langs komen, was toen natuurlijk nog net geen 36 weken.
aan alle toeters en bellen gelgen en van top tot teen onderzocht, uitslag:
ze kon niet zeggen of het wel of niet mijn vliezen zijn geweest, ik verlies nu geen vocht meer, mijn temp blijft goed, en de kindjes doen het ook super, ze kunnen allebei nog zwemmen.
ik blijf namelijk  vruchtwater aanmaken.
moet nu wel spoelen als ik naar de wc ben geweest, mag niet meer in bad(ging ik elke avond), en geen sex meer(ging  nog goed).
mocht dus naar huis, en alles goed in de gaten houden.

tot vandaag veel buikpijn(menstruatiepijn) en mijn harde buiken worden ook steeds pijnlijker, zelf door naar mijn rug en liezen.
maar het zet voor als nog niet door.
dus hier afwachten, gister bij de gyn geweest GB alles is nog super, ze hebben het nog veel te goed bij mij en wegen nu ongeveer 2.6 kilo per stuk.
dat is super.

hier is het dus wel spannend, wanneer gaat het doorzetten?????????
zaterdag hopen wij in ieder geval van niet want dan is mijn man jarig.

ik houd jullie op de hoogte
dikke kus
naomie

Spannend allemaal zeg!! Ik hoop idd niet voor je dat ze spontaan ineens zaterdag komen (zal je net zien... hebben jullie in ieder geval wel leuke cadeautjes :) ), maar volgens mij zijn ze wel goed op gewicht in ieder geval. Ben blij dat alles nog goed gaat, nu maar hopen dat het nog even zo blijft dan. En dat het niet al te pijnlijk wordt.. Succes!

Spannend!!!
Hou ons op de hoogte?!
Wordt zelfs zenuwachtig voor jou hahha!

Groetjes en succes
Bertine

spannend hoor!! Fijn dat je baby's in elk geval goed gewicht hebben!
Ik ben erg benieuwd of het nu snel bij je gaat, of dat het alleen maar beginnetjes zijn...
Ik had wel gegokt dat jij de eerst volgende was, ik ben benieuwd of ik gelijk krijg.

groetjes Cathelijne

Hoi Naomie,

klinkt allemaal leuk seg... Ideaal gewicht!!
En ik zou het net fantastisch vinden moest ons kleintje geboren worden op de verjaardag van mijn man... is bij ons niet het geval...
Maar wow, lijkt me idd toch wel een geweldig geschenkt!!

VEEL SUCCES MEID!!!!

Liefs,
van ons...

Gosjemeine wat spannend toch allemaal hè?
Ik kan me voorstellen dat jullie er niet op zitten te wachten dat de kleintjes zich zaterdag aandienen, alhoewel dat natuurlijk wel een heel mooi verjaardagscadeau voor je man is.

Wat goed dat je kleintjes ook al zo'n gewicht hebben. Net zoals bij mij en nu bertine nog! Maar dat gaat de goede kant op volgens mij.

De harde buiken beginnen bij mij ook steeds regelmatiger te worden, en meer menstruatie krampen. Ik merk ook dat ik tijdens de harde buiken meer beginnen te zuchten en af en toe te puffen terwijl ze opzich niet echt pijnlijk zijn.

Ik ben benieuwd wie van ons het eerste gaat bevallen van de december mama's.

Veel suc6
Liefs plodder.

Pfoe he, dat klinkt alsof het nu wel echt dichtbij komt, spannend!

Hopelijk lukt het óf voor óf na zaterdag, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat die kleintjes ook héle kleine oortjes hebben en nog niet zo goed luisteren :)

In elk geval veel sterkte met alles wat komen gaat!

Liefs Saskia

Superspannend inderdaad!!

Ik vind het heel erg leuk dat we nu in deze laatste fase aankomen en we dit ook allemaal met elkaar kunnen delen.

Iedereen heel veel sterkte gewenst, maar Naomie, jij zou best wel eens de eerstvolgende kunnen zijn inderdaad!

Liefs, lotte

Terug
Bovenaan