A
Anoniem
Guest
he dames,
hier is ook van alles aan de gang geweest.
vorige week woensdag op donderdag zijn waarschijnlijk mijn vliezen gebroken/geschuurd.
verloor even ineens veel vocht. en was ook ineens zo weer over.
volgende dag toch ziekenhuis gebeld, en moest gelijk langs komen, was toen natuurlijk nog net geen 36 weken.
aan alle toeters en bellen gelgen en van top tot teen onderzocht, uitslag:
ze kon niet zeggen of het wel of niet mijn vliezen zijn geweest, ik verlies nu geen vocht meer, mijn temp blijft goed, en de kindjes doen het ook super, ze kunnen allebei nog zwemmen.
ik blijf namelijk vruchtwater aanmaken.
moet nu wel spoelen als ik naar de wc ben geweest, mag niet meer in bad(ging ik elke avond), en geen sex meer(ging nog goed).
mocht dus naar huis, en alles goed in de gaten houden.
tot vandaag veel buikpijn(menstruatiepijn) en mijn harde buiken worden ook steeds pijnlijker, zelf door naar mijn rug en liezen.
maar het zet voor als nog niet door.
dus hier afwachten, gister bij de gyn geweest GB alles is nog super, ze hebben het nog veel te goed bij mij en wegen nu ongeveer 2.6 kilo per stuk.
dat is super.
hier is het dus wel spannend, wanneer gaat het doorzetten?????????
zaterdag hopen wij in ieder geval van niet want dan is mijn man jarig.
ik houd jullie op de hoogte
dikke kus
naomie
hier is ook van alles aan de gang geweest.
vorige week woensdag op donderdag zijn waarschijnlijk mijn vliezen gebroken/geschuurd.
verloor even ineens veel vocht. en was ook ineens zo weer over.
volgende dag toch ziekenhuis gebeld, en moest gelijk langs komen, was toen natuurlijk nog net geen 36 weken.
aan alle toeters en bellen gelgen en van top tot teen onderzocht, uitslag:
ze kon niet zeggen of het wel of niet mijn vliezen zijn geweest, ik verlies nu geen vocht meer, mijn temp blijft goed, en de kindjes doen het ook super, ze kunnen allebei nog zwemmen.
ik blijf namelijk vruchtwater aanmaken.
moet nu wel spoelen als ik naar de wc ben geweest, mag niet meer in bad(ging ik elke avond), en geen sex meer(ging nog goed).
mocht dus naar huis, en alles goed in de gaten houden.
tot vandaag veel buikpijn(menstruatiepijn) en mijn harde buiken worden ook steeds pijnlijker, zelf door naar mijn rug en liezen.
maar het zet voor als nog niet door.
dus hier afwachten, gister bij de gyn geweest GB alles is nog super, ze hebben het nog veel te goed bij mij en wegen nu ongeveer 2.6 kilo per stuk.
dat is super.
hier is het dus wel spannend, wanneer gaat het doorzetten?????????
zaterdag hopen wij in ieder geval van niet want dan is mijn man jarig.
ik houd jullie op de hoogte
dikke kus
naomie