vliezen gebroken

hallo

Vanmorgen om 11:20 uur zijn mijn vliezen gebroken.. tenminste dat vermoed ik, ik ging zitten en ineens een warme golf water tussen mn benen, broek nat! sindsdien maar een maandverbandje in en steeds ff kijken op de wc hahaha... nu net zijn er lichte krampen te ontdekken onderin mijn buik... Zal t dan nu gaan beginnen langzamerhand?? Vanmiddag of begin avond komt de vk ff hartje luisteren en dan zullen we wel weer meer weten...
Nu maar afwachten.. wel een gek idee als t echt zo is!
Nou, sterkte allemaal, we gaan t beleven!

Ohhhh. spannend.. Ja, dat zijn wel echt je vliezen hoor! haha
Succes vanavond/vannacht/morgen... net wanneer het echt los breekt....
Maar de kans dat je ergens morgen je kindje in je armen houdt is natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel groot!
7 juli 2010!!!

Succes!!!!

klopt... Om 17:00 zette t door en om 20:43 uur ( timing he :S) is onze zoon TIJN geboren!
Wereld ventje van 4050 gr en ca 50 cm "groot"..

Heerlijk om er vanaf te zijn.. t ging zo snel dat ik t nauwelijks bij kon houden maar ik had echt een super lieve verloskundige en kraamhulp die t erg goed konden vinden samen en we hebben nog wel gelachen ook toen daarna meteen de tv aanging en t 1-0 werd... hahaha
Nou, ik kan uiteraard niet slapen, maar ga zo maar weer naast manlief liggen om toch iets te rusten voor er weer een nieuwe dag voor de deur ligt

Hoiiiii,

Dacht zal nog even gluren!
Wat super snel joh!!!
Super gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam!!

Geniet lekker van je mannetje...

Ik ga zo stuiterend naar het zkh.. haha
Heb vannacht trouwens nog wel heeeeeeeeerlijk geslapen.. alleen wel om 5 uur wakker..
Ach ja.. op mijn gemakje gegeten.. Zo lekker douchen... kids klaarmaken voor school... Oma komt dan hierheen.. en kunnen wij weg...
Raar idee hoor dat als ik weer thuis de baby erbij is...

Maar goed!
Jij geniet ze!

Groetjesssssssssss

Terug
Bovenaan