vliezen gebroken!!

nou lieve dames vannacht om 03:00 zijn mijn vliezen gebroken.....geloof me je bent in 1 klap wakker! vk is langs gekomen en het zag er allemaal goed uit....(een tip voor jullie probeer wat vruchtwater op te vangen in een glas) dan kan d evk meteen kijken of het vruchtwater er goed uit ziet :)

nu begin in ook lichte krampen te krijgen dus voor het weekend ben ik mama :) toch nog een september kindje hihi

wish me luck!

xxx

Wauw dat lijkt me raar
bij mijn vorige zwangerschappen zijn de vliezen voor mij gebroken dus voelde wel wat lopen maar ja toen waren de weeen al een beste tijd op gang

ik hoop dat het doorzet end at je snel je kleine in je armen hebt
sterkte en door puffen en ademen he :D

Wauw wat fijn!! Zo begon mijn vorige bevalling ook! (alleen dan zonder krampen, dus ik was bang dat ik incontinent geworden was; schoon ondergoed aan, badlaken op bed gelegd en verder gaan slapen :) de reactie van mijn man was overigens wel zoals de jouwe haha)
Ik hoop dat de krampen doorzetten, maar zo niet; je wordt iig na 48 u ingeleid, dus je bent er bijna!!!

Succes en sterkte! Ben stiekem wel een btje jaloers, ik ben pas 36 wkn...

nou hier helaas ook nog geen teken dat het echt door gaat zetten....mij is geadviseerd veel te lopen dus dat ga ik dan maar doen.....hoop dat het allemaal een beetje opschiet en ik niet alsnog ingeleid moet worden!

ik hou jullie op de hoogte!

xxxx

wat een fijn idee dat je weet dat je voor het weekend de kleine in je armen hebt.

Hoop dat het snel doorzet voor je en loop ze....

en zoals mickey schreef ik ben ook eenbeetje jarloers....... maar goed er is er nog nooit een blijven zitten dus hier ook niet!

Terug
Bovenaan