Hallo Jana
Bedankt voor je berichtje.
Ik snap heel goed dat je niet altijd zin of behoefte hebt om iets te schrijven, herken ik wel. Is ook prima. Toch vind ik het wel fijn om te horen hoe het nu met je gaat!
Deze week dus de hsg? Zie je er tegenop? Zoals ik al zei, vond ik het reuze mee vallen.Het was best pijnlijk, maar alleen tijdens het onderzoek zelf. Daarna voelde ik er niks meer van. Is voor iedereen anders natuurlijk, maar van de meeste meiden begrijp ik dat ook zij het toch mee vonden vallen. Ik zal voor je duimen in elk geval, en hopen dat de uitslag in elk geval goed is!
Die onzekerheid is lastig he? Ben ik met je eens. Het duurt allemaal lang, en je weet eigenlijk niet echt waar je aan toe bent. Ik heb zelf deze maand zoals je weet clomid geslikt voor het eerst. Vijf dagen, en op de 10e cyclusdag naar het zkh voor een echo om te zien hoe ik op de hormonen reageerds: nou, iets TE goed dus, want ik heb te veel eiblaasjes. Kans op een meerling is veel te groot, dus deze maand mag ik geen iui. Moet ook condooms gebruiken, want risico is te groot. Zo dubbel! Je wilt toch geen condooms als je als jaren probeert zwanger te worden... Maar goed, voorlopig dus geen nieuws hier, moet wachten tot ik ongesteld wordt, en dan gaan ze kijken of ik meteen de volgende cyclus door kan, maar dan met minder hormonen. We zullen zien! Ik ben eigenlijk heel ongeduldig altijd, maar dat leer je op deze manier wel af .
Sterkte deze week met de hsg, ik hoop op goed nieuws na je onderzoek!
Liefs, Maan