vlinders?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

vrijdag heb ik mijn NOD.......(2e ronde , eerste kindje)

Had afgelopen weekend erge krampen in mijn onderbuik, sindsdien een zwaar gevoel gehouden.

Heb nu al vanaf mijn ovulatie gevoelige borsten (kietelend, soms branderig, dan weer steekjes)

Heb nu sinds vandaag een zenuwachtig en gejaagd gevoel......

Wie van jullie herkend dit?

hallo,

snap dat je best wel nieuwsierig bent,ik weet niet of ik toen een beetje zenuwachtig was maar ik merkt het aan dat ik snel duizelig was en sneller moe,en misschien toch wel wat vlindertjes in mijn buik.ik hoop het voor je wij gaan nu als mijn ong is geweest voor de tweede,ook weer spannend.

Hoi,

Ik ben van het spetmeber forum maar kijk hier nog regel matig.
Ik had dat vlinder gevoel en borsten gevoel het weekend voordat ik  donderdag dat ik eigenlijk ongi moest worden. Het gevoel hield aan tot die dag. Ýk heb toen s ´avonds getest.Dat was 11 jan j.l. Ik heb getest en ik was dus zwanger. Ik heb een groot vermoede dat je zwanger bent. Ik zou testen als ik jou was.
Ik had de vanaf de vlinder gevoel ook sterk het gevoel dat het raak was.
Het voelt zo als jij je het omschrijft.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik duim voor je!

Liefs An78 10 weken en 2 dagen zwanger

Wow wat grappig dat vlindergevoel! Misschien is het echt zo? Ik had ook wel een paar dagen zo'n kriebelig gevoel in m'n onderbuik en ook gerommel. Ik werk met kinderen en ging die dagen lekker naar de speeltuin om op de schommel te zitten (doe ik anders nooit). Ik weet nog niet of ik zwanger ben; gisteren was m'n NOD, sindsdien wat donkere afscheiding.
Ik zou je adviseren: snel testen en hopelijk is 't raak!

Nou net getest met CB digitaal : NIET ZWANGER gaf ie aan

Misschien ook wel iets te vroeg getest tegen beter weten in  maar tis ook allemaal zo spannend.........

Gefeliciteerd An78 !!! en bedankt voor je steun, geeft de mens weer hoop  dat je een prachtige zwangerschap mag hebben.

Blijedoos : ben benieuwd......hoe hou je het uit om niet te testen hahah

Voorlopig nog geen rode duivels te bekennen dus wie weet kan ik over een paar daagjes weer eens testen!!!!

Hoi,

Vervelend zeg dat je nega hebt getets. Ik blijf voor je duimen meid!

dank je wel!

Liefs An

Terug
Bovenaan