Vlindertje

Regelmatig lees ik in dit forum over het voelen van een vlindertje in je buik. Ik ben nu 16,5 weken zwanger en voel nog helemaal niets heel soms heb ik wel het gevoel dat ik wat aan de linkerkant voel maar dat is zo vaag dat ik niet weet wat dat is. Is het normaal dat als je 16,5 week zwanger bent en nog niets voelt. En zijn er meer die net zover zijn als ik en ook nog niets voelen.
 
hallo thea,

ik voelde mijn kabouter pas na 23 weken voor het eerst en nu voel ik het elke dag.
dus ongerust hoef je niet te zijn want meestal begint het rond je 20ste week.

veel succes verder met je zwangerschap
 
Hoi,

Ik ben ook 16,5 weken en zit met smart te wachten op de eerste tekenen van leven in mijn buikie.Maar ze zeggen dat het met de eerste langer duurt voor je wat voelt dan met de tweede of derde.Bij de eerste is het waarschijnlijk voelbaar rond de 20e week.We moeten dus nog ff geduld hebben.

Groetjes Anne35
 
Ik zelf voelde met 20 weken een soort vlindertje en rond de 21 weken voor het eerst trappelen. Dan nog vraag je je af of dat het is, maar na een paar keer weet je het zeker. Er zijn zwangeren bij die helemaal niets voelen de gehele zwangerschap (kan te maken hebben met placenta die aan de voorkant ligt)of veel later in de zwangerschap. Niets om je zorgen te maken dus en gewoon genieten!!

groetjes Karin
 
Ik ben nu ook 16 weken en 3 dagen, en ik voel ook nog steeds niets. Bij een eerste zwangerschap schijnt dat normaal te zijn. Bij de 20-23 weken ga je waarschijnlijk iets voelen. Ik kijk er nu al naar uit. Bij een tweede en volgende zwangerschap schijn je met de 10-17 weken iets te kunnen voelen, maar zover zijn wij nog niet.
Groetjes Jantje
 
Ik voelde het voor het eerst rond de 17 weken, en dit is mijn eerste zwwngerschap. Ik vindt alleen niet dat je "vlindertjes" voelt, maar voor mij waren het een soort van plopjes. Normaal gesproken schijn je dit rond de 20e week te voelen, dus ik was er erg vroeg bij.Je gaat het beslist voelen en herkennen hoor, het is geweldig!!!!!
 
Terug
Bovenaan