Vlindertje...

Helaas heeft het niet zo mogen zijn, mijn bange voorgevoelens zijn uitgekomen :-(

Morgen volgt de harde beslissing over de komende stappen.
Het is niet te zeggen of dit komt door het medicijngebruik of dat het in de aanleg zit, die kans is ook erg groot.

Onze kinderwens blijft evengoed bestaan en er komt zeker bij ons een volgend kindje.

Ik wil jullie allemaal heel veel geluk wensen de komende tijd, geniet van ieder moment, van iedere trap en duw die je dalijk in je ribbenkast en blaas krijgt tot week 40 ;-) !
Ik kan alvast zeggen dat ik weer enorm naar uitkijk, we gaan met een positief gevoel de toekomst in.

Liefs Mariska

Jeetje Mariska, wat een vreselijk nieuws. Zo te lezen kijk je er positief tegen aan, knap hoor. Hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen die je kunnen steunen en begrip hebben voor je verdriet wanneer je het nodig hebt.

Ik wens jullie veel sterkte voor nu en veel geluk met een volgende zwangerschap.

Wat een naar nieuws zeg:(. Ik wens jullie alle sterkte toe die jullie nodig hebben en ik hoop dat je net zo snel als ik weer zwanger bent na deze nare gebeurtenis (als je daar aan toe bent tenminste)

Corine: met ups en downs hoor :-( vandaag moest ik naar de Gyn om te bespreken hoe/wat omdat het een MA is. Vandaag al veel krampen gehad maar nog niets gebeurd, dat zijn mentaal wel erg pittige uitdagingen!

Vlinder, Bloempje en LV: ik hoop het ook, het is zo ontzettend welkom! Ik wil nu wel heel even wachten, pas vanaf mei ongeveer weer zwanger worden zodat we de feestdagen een beetje omzeilen.

We hebben het net tegen het 5-jarige zoontje van m'n man verteld.
Vroeg ie: hoe kan het dat het hartje stopt met kloppen?
Papa even later in het gesprek: er komt nog wel een broertje bij hoor....
Kleine: was dit dan een meisje??
Heerlijk...kinderlogica! :)

Ik zal af en toe eens even kijken hoe het met jullie is, geniet ervan!
Liefs

Hè bah, wat vervelend en verdrietig zeg! Neem je tijd om dit een plaatsje te geven. Knap dat je zo positief bent op dit moment. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent op het moment dat jullie er weer aan toe zijn.

Sterkte ook met het vervolgtraject. Ik weet precies waar je midden in zit (vorig jaar twee keer meegemaakt ook). Maar inderdaad, het is met ups en downs maar een positieve instelling is heel fijn. Het helpt je zeker om weer zwanger te raken snel!

Terug
Bovenaan