Vloed week na eisprong!?

<p>Dag iedereen!</p><p>Zoals jullie in mijn onderwerp lezen.... Witte vloed 1 week na eisprong.</p><p>Ik zit mijzelf dus helemaal gek te maken, ik had op 12 april mijn menstruatie, maar  die maandag daarvoor mijn spiraal laten verwijderen. Het was mij dus niet duidelijk of het mijn cyclus was of dat het misschien een reactie van mijn lichaam was op het verwijderen van het spiraaltje...</p><p>Vorige week ontdekte ik dus (op woensdag) dat mijn baarmoedermond heel zacht was en ontzettend open. Diezelfde dag nog geklust, maar helaas kon het er njet meer van worden vanwege wen zakenreis...</p><p>Als ik dus kijk naar mijn vorige menstruatie, zou vandaag mijn NOD kunnen zijn, maar dat kan ook volgende week zijn...</p><p>Sinds twee dagen heb ik dus witte vloed en ik vraag mij af of dit iets (goeds) kan betekenen... Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>Groetjes iemand die ontzettend ongeduldig is! ??</p><p> </p>
 
ik heb heel veel witte vloed gehad 5 dagen voor nod. nu inmiddels 4,5 weken zwanger. maar het kan ook goed de hormoonverandering zijn die voor de witte vloed zorgt. als ik jou was zou ik even kijken hoe je cyclus eruit gaat zien de komende maand. en als je echt wilt weten wanneer je eisprong is kun je misschien de tempratuurmethode toepassen of ovulatietesten gebruiken. zo leer je je lichaam beter kennen.
 
Als allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Je hebt gelijk, ik moet mijn cyclus afwachten. Het is ook pas de 1e ronde!
Vandaag had ik ook 1 hevige kramp in het gebied van de baarmoeder, dus ik denk dat ik ongesteld ga worden. Mocht het volgende week nog niet doorkomen, dan zal ik maar voor de zekerheid gaan testen.
Met temperaturen wil ik nog even wachten, voornamelijk om een beetje in de gaten te krijgen hoe lang mijn cyclus daadwerkelijk is...
 
Ik wil je in ieder geval een voorspoedige zwangerschap wensen!
 
Terug
Bovenaan