Vloeibare pijnstillers

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben op zoek naar vloeibare pijnstillers voor mijn kleine van 4 maanden. Is verkouden en hoest flink. Paracetamol zetpil krijg ik er echt niet goed in. <br />om het hem en mij makkelijker te maken wil ik vloeibaar. <br />alleen zijn er zoveel dat ik niet goed weet welke ik moet pakken. Iemand suggesties? </p>

Wij hebben die van Sinaspril 1x geprobeerd, geloof wel na de 6 maanden. Daarna moest ons kindje flink overgeven, echt mega chemisch en vies spul dus nooit meer gegeven.
Zou dan eerder een kauwtabletje verbrijzelen tussen twee theelepeltjes en dat in een hapje fruithap doen. 

Als je de zetpil eerst nat maakt gaat deze er wel beter in, weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Is even handigheid krijgen maar daarna wel het minst belastend voor de maag.

Je hebt ook kinderparacetamol. Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd je dat mag geven. Is bij ons gewoon bij de supermarkt te koop. Misschien dat je die op kan laten lossen in water.

[quote quote=10482187]Je hebt ook kinderparacetamol. Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd je dat mag geven. Is bij ons gewoon bij de supermarkt te koop. Misschien dat je die op kan laten lossen in water.[/quote]
In de melk bedoel je? Water mag hij nog niet hebben. 

[quote quote=10482185]Wij hebben die van Sinaspril 1x geprobeerd, geloof wel na de 6 maanden. Daarna moest ons kindje flink overgeven, echt mega chemisch en vies spul dus nooit meer gegeven. Zou dan eerder een kauwtabletje verbrijzelen tussen twee theelepeltjes en dat in een hapje fruithap doen. Als je de zetpil eerst nat maakt gaat deze er wel beter in, weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Is even handigheid krijgen maar daarna wel het minst belastend voor de maag.[/quote]
Zal het eens proberen :) dankje!

Anders heb je nog nurofen. Dit is iets sterker dan sinaspril. Sinaspril is op basis van paracetamol en nurofen op basis van ibuprofen. Wij gebruiken de nurofen als hij echt koorts heeft maar nu ik bijv bij doorkomende kiezen. Wij hebben deze tip van een bevriende arts gehad en op het flesje staat dat het mag vanaf 3 maanden.

Terug
Bovenaan