vloeien en toch zwanger........

A

Anoniem

Guest
Wie vloeide ook en bleek toch zwanger te zijn??

Donderdag is mijn NOD en ik heb al een paar keer een positieve test gehad afgelopen dagen.En ondertussen vloei ik ook???

Graag info,

Veel dank, XX

hoi

ja dat komt wel eens voor.Is het veel wat je vloeit net als ong of maar een beetje?ALs het veel is moet je het wel even in de gaten houden,het hoeft nix te zijn maar als je het niet vertrouwd kun je beter even naar de ha gaan en vragen hoe het zit.groetjes wendy

Hoi,
je bent inprincipe nog geen eens overtijd,waarom test je dan al een paar keer??
De kans dat mocht je voor je NOD een positiefe test hebben het alsnog misgaat is erg groot want de meeste prille zwangerschappen gaan ten gronde als je normaal nog geen eens weet dat je zwanger bent.
Dus de kans is erg groot dat het een aankomende menstruatie is die uiteindelijk waarschijnlijk doorzet.
Het heeft totaal geen zin om een dokter te consulteren want die zal het zelfde zeggen.

succes yvonne

Hoi,

Je hebt idd wel vroeg positief getest maar dat kan zelf testte ik 3 dagen na mijn NOD positief. Het vloeien heb ik ook gehad maar niet zo vroeg in de zwangerschap dus kan je geen raad geven.

Verder wil ik je wel sterkte wensen en hoop ik dat het vloeien stopt en dat je een goede zwangerschap tegemoed gaat.

Gr Fruit Girl 17 wk 3dgn

Ik heb t/m mijn 13e week gevloeid. Een paar dagen niet een paar dagen wel, om en om.. het varieerde enorm. Ook hoe het er uit zag. Soms witte afscheiding met rode draadjes erin, soms oranjekleurig, of bruin en  ook een keer helder bloed.

Groetjes, Marisa

Ik vloeide ook toen ik een positieve zwangerschapstest deed. Ik was dan ook zeer verbaasd en bang dat het niet bleef zitten. Ik vloeide nog tot vijf weken door en het spruitje zit er gelukkig nog steeds!

Groetjes Hanneke en inmiddels 12 weken zwanger

Hoi hoi
waar staat NOD voor ik begrijp wel dat dit de datum is wanneer je ongesteld moet worden
Maar waar het voor staat weet ik niet ik heb er ook nog nooit van gehoord en hier kom ik de term veel tegen
doei marina

Terug
Bovenaan