Vloeien keizersnede

<p>Hoi allemaal, ik heb een vraagje aan de mama’s die keizersnede hebben gehad. Hoe was de hoeveelheid vloeien bij jullie?  Bij mij is namelijk zo: eerste 2 dagen normaal gevloeiend. Daarna werd het veel minder. Vanaf dag 5 was het bijna niks meer. Bij dag 8 begon ik weer heel veel te vloeien die ik niet gewend ben(na elke toilet bezoek kwam de bloed steeds uit), toen verloskundig gebeld en die vond het normaal. Nu bij dag 10 weer zoveel vloeien dat er zelfs een grote stolsel eruit kwam. Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben?    Groetjes </p>

Bij mij ook ongeveer zo. Laatste dag van kraamzorg zelfs zo veel dat er is overwogen me door te verwijzen naar ziekenhuis. Gelukkig niet nodig. Daarna nog wel gevloeid maar niet meer zo veel als die dag.

Bij mij ook ongeveer zo. Laatste dag van kraamzorg zelfs zo veel dat er is overwogen me door te verwijzen naar ziekenhuis. Gelukkig niet nodig. Daarna nog wel gevloeid maar niet meer zo veel als die dag.

Ik heb na mijn keizersnede nog 5 weken gevloeid. De ene dag meer dan de andere. Er waren ook dagen tussen dat ik niet vloeide. Stolsels heb ik niet gehad, maar dat is wel normaal hoor. 
Als je echt het idee hebt dat het te veel is, bel je toch gewoon weer? Gerust gesteld worden kan geen kwaad :)

Ik heb na mijn keizersnede nog 4 weken bloedverlies gehad. Ook bij mij was het na mijn kraamweek bijna gestopt, dus ik dacht chill, maar twee dagen later was het er ineens weer (vrij veel ook). Heb geen stolsels meer gezien, maar volgens mij kan dat ook gewoon nog hoor. Na 4,5 weken is het gestopt. Anderhalve week later werd ik weer ongesteld (dacht eerst dat het weer begonnen was, maar dit verloop was precies zoals mijn menstruatie altijd was).

Ik heb 6 weken gevloeid na de keizersnee, de ene dag ook meer dan de ander. Soms stopte het 2 dagen en dan begon het weer. Ben ook wel wat stolsels verloren maar geen hele grote. Een week nadat het vloeien gestopt was werd ik weer ongesteld.
T is wel normaal dat het vloeien 4-6 weken duurt hoor.  En t is ook normaal dat het soms even wat minder is en dan weer terug komt.

Terug
Bovenaan