<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb hierover al een forum geopend maar dat kan ik niet meer terug vinden.</p><p>graag hoor ik jullie verhalen over de hoeveelheid vloeien na de keizersneden.</p><p>bij mij was het zo: 2 dagen na keizersnede heb ik normaal gevloeid, mocht toen naar huis. Daarna vloeide ik niet veel, vanaf dag 5 was het bijna niks meer. Dag 9 begon ik veel te vloeien, dat duurde 5 dagen(heb in die 5 dagen paar grote stolsels verkorten en de hoeveelheid bloed was nog meer dan de eerste dagen na de keizersnede, kleur was helderrood) . Toen naar het ziekenhuis voor controle omdat ik het niet vertrouwde, soms vloeide ik meer dan een maandverband in een half uur. Verloskundig vond het nog te vroeg om actie te nemen dus was toen naar huis gestuurd. Daarna heb ik 5 dagen bijna niks gevloeid, alleen begon ik net (dag 19) weer ineens veel te vloeien, kleur is ook gewoon nog helderrood, binnen half uur weer een maandverband vol terwijl ik al lig. Het is nu iets rustiger maar vind het wel eng als het zo door blijft vloeien. </p><p>Hoe was jullie ervaring? En de kleur van de bloed? Werd het op een gegeven moment niet wat donkerder of bruin? Alvast bedankt! </p>