vloeien? menstruatie

tot wanneer vloeide jullie nog na
wesley is nu 4 weken en 2 dagen en ben sinds een week weer   aan de pil
en was 3 dagen gestopt   het vloeien maar nu sinds en paar dagen lijkt het wel gewoon mensruatie hadt gister de vk aan de telefoon die gaf als antwoord zou kunnen (heb je veel aan)wie weet dit wordt een betje gallies van dat bloed wil weer gewoon eens leuke kleren aan(een broek staat toch leuker met een string,dan met een gewne onderbroekvindt ik
gr marijke

Hoi,

Na 3 weken hield bij mij het echte vloeien (bloed en zo) op maar ik heb nu nog steeds last van bruinige afscheiding, die om de paar dagen een keer helderrood wordt. Dat schijnt nog 4-8 weken nadat het echte vloeien is gestopt te kunnen doorgaan ...
Ik zou graag willen dat het weer normaal werd... Heb negen maanden lang heerlijk een string kunnen dragen! En nu al weken niet meer. Staat inderdaad niet zo tof bij de meeste broeken.

Hopelijk is alles snel voorbij!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

die bruine prut heb ik ook nogsteeds last van. ben al wel weer ongi geweest, en begonnen met de pil. kijk het nog maar even aan..... maareh dames, er bestaat ook maandverband en inlegkruisjes voor string hoor !!! werkt prima !

Terug
Bovenaan