vloeien na de bevalling

Hallo meiden!

Allereerst wil ik iedereen feliciteren die bevallen is van een mooie zoon of dochter.
Ik heb een vraag. Ik ben zelf op 26-12-2005 bevallen van onze dochter Fabiënne. Ze doet het prima. Nu vraag ik me af hoelang je ongeveer vloeit na de bevalling. Ik zit nu in de 3e week en ik merk wel dat het minder wordt maar het is nog niet helemaal gestopt. Ik geef trouwens ook borstvoeding, misschien heeft dat invloed erop.
Wie weet dit?

Groetjes van Elly

Hoi.
Ikzelf ben bevallen op 15 december van een tweeling. (Noelle en Jorien) Ik vloei ook nog steeds. Al is het niet meer zo erg als in het begin. Ik weet ook niet goed hoe lang het duurt. Ben vergeten hoe het na mijn eerste bevalling was. Maar volgens mij kan het wel ongeveer 6 weken duren.

Groetjes Suzanne

hoi hoi

ik ben zo'n 6, 5 week geleden bevallen (26-11-05) van een dochter Fennah. Direct na de bevalling heb ik een enorme nabloeding gehad en ik kan nu eindelijk zeggen dat het vloeien over is, sinds 2 dagen.
dus ja vloeien kan echt wel 6 weken duren.

Angela

Bedankt voor jullie reakties!
Dus ik kan mijn lol nog wel op. Nee hoor, maakt niet uit, hoort erbij, maar ik was nieuwsgierig hoelang het vloeien kon duren.

Dank je meiden!

Geniet allemaal van jullie mooie wondertjes!

Groetjes van Elly

Ik heb ruim 4 weken gevloeid. Wanneer ik lichamelijk wat actiever werd, werd het vloeien ook weer wat heviger. Ook heb ik enorme stolsels verloren, maar volgens de verloskundige was dat alleen maar goed.
Groetjes!

Terug
Bovenaan