Vloeien na de bevalling

Hoi,

Eigenlijk hoor ik hier niet, maar aangezien jullie al wat verder zijn na de bevalling stel ik deze vraag toch ook hier nog maar even.

Even een vraagje over vloeien na de bevalling. Ik ben nu twee en halve week geleden bevallen en tot gisteren ochtend nam het vloeien dusdanig af dat ik bijna niet meer vloeide. Heel af en toe nog wat bruin, oud, bloed, maar dat was echt maar een enkele keer op de dag. Nu heb ik opeens sinds gistermiddag dat ik helder rood bloed vloei. Vandaag is het helemaal meer, het lijkt wel of ik ongesteld ben. Maar dat kan volgens mij helemaal niet. Ik geef borstvoeding op verzoek en daar zit nooit langer dan 6 uur tussen. Ik vind het maar vreemd en dacht ik ga het eerst hier eens vragen, maar als het morgen nog zo is dan bel ik toch de verloskundige maar even om te vragen of het nog "gewoon" na vloeien van de bevalling is of toch wat anders.

Heeft een van jullie een idee, kan het gewoon nog navloeien zijn of moet ik me zorgen gaan maken??

Eghosa

hey
allereerst gefeliciteerd met je kleintje!
het kan inderdaad nog gewoon navloeien zijn van je bevalling aangezien dat nog maar 2 weken gelden is Ik heb nog tot bijna 6 weken naar de bevalling gevloeid mar mijn nichtje (kort na mij bevallen) had al een paar weken naar de bevalling haar eerste menstruatie weer
als ik jou was zou ik in ieder geval voor de zekerheid morgen gewoon even bellen

Hoi

Gefeliciteerd met je kleintje. Hopelijk gaat alles goed.
Ik heb zelf niet erg veel gevloeid na de bevalling, was er na ongeveer 4 weken helemaal vanaf. Begreep wel van mijn vk dat het kan dat je weer wat meer gaat vloeien op het moment dat je weer wat actiever gaat worden. Mocht je er niet lekker bij voelen of het niet vertrouwen, altijd bellen! Kan zeker geen kwaad.

hallo

ik heb ongeveer 4-5 weken gevloeid maar ik had soms ook wel dat het een dag wat minder was, ik dacht toen ook het stopt al maar de volgende dag ging het dan weer gewoon door,

ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, en stel dat je wel ongesteld bent al, dat is dan toch niet zo erg??

hoi!
gefeliciteerd!

ik vloeide ook best onregelmatig soms. dan was het bijna over en dan vloeide ik weer veel. ik had het ook best wel dat ik meer vloeide als ik veel gedaan had bijv. ik heb ongeveer 6 weken gevloeid en heb nu nog veel witte afscheiding (ben 8 weken geleden bevallen)

succes!

Hoi,

het vloeien begon opeens weer toe te nemen, toen ik voor het eerst weer langere tijd achter elkaar gelopen had, dan heeft het waarschijnlijk toch daar mee te maken. Als ik nu al ongesteld zou zijn, zou dat helemaal niet erg zijn, ik kan het me alleen nog niet voorstellen zo snel na de bevalling.
Het vloeien is de laatste dagen trouwens wel weer minder geworden en 's nachts is het helemaal niet... waarschijnlijk omdat ik dan lig en de zwaartekracht niet mee werkt. Ach, ik zal zien hoe het verder loopt.

Eghosa

Hallo

Ik heb 2 en halve week bloed verlies gehadI en na 4 weken na de bevalling ook weer gewoon ongesteld geworden en ik gaf borst voeding iedereen zei dat dat niet kon maar ben naar de dokter geweest en ik was gewoon ongesteld.
Dus kan wel!!

Groetjes Anouschka

Terug
Bovenaan